Werkplaats in wording

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
In Augustus 2013 hebben mijn vriendin en ik het geluk gehad dat de huizenprijs erg laag waren en hebben we een fraaie woning kunnen betrekken met een vrijstaande garage met een binnenmaat van ong 3,80 x 7,50 x 2,20m en een zolder over het gehele oppervlak. Er zit een spouwmuur in, maar verder weinig isolatie en helaas ook geen verwarming. Niettemin een mooie ruimte m.i.! Helaas heb ik er nog niet heel veel van kunnen genieten i.v.m. een studie naast het werk. De hartstilstand van juli vorig jaar deed ook geen wonderen. Daar ben ik nu gelukkig redelijk van aan het herstellen en dat brengt natuurlijk kriebels met zich mee :)

buitenzijde:
1.jpg
van garagedeur naar achter:
2.jpg

van achter naar garagedeur bezien:
3.jpg

De grote werktafel bevalt wel, moet alleen op wielen komen te staan. De keukenkastjes aan de linker zijde ga ik er denk ik onder maken. Schept weer ruimte. De kasten met de schuifdeuren had de vorige eigenaar er in gemaakt. M.i. niet optimaal, maar voorlopig voldoende voor de stalling van de gereedschappen.
5.jpg 4.jpg

Nog een make-shift werkbankje en een experiment met de dust deputy. Werkt vrij redelijk, al kan met name de emmer een upgrade gebruiken :) (veel ducttape nodig gehad omdat het ding direct opentrok langs de naad bij het aanzetten van de stofzuiger):
7.jpg 6.jpg

De indeling van de schuur zal het komende jaar flink veranderen, en daar zal ik jullie zeker nog wel bij om hulp gaan vragen.
 
Laatst bewerkt:

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Bevalt prima, mooi knutselwerkje. Wel behoefte aan een meer stevige opvangbak en idealiter komt de stofzuiger op het zolder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.