Welke versie festool dts?

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Hallo.

Misschien een hele domme vraag. Ik ben van plan om een festool dts 400 te halen. Nou heb ik nog nooit een festool als apparaat besteld. Wie kan mij vertellen wat de versies inhouden. Je hebt de q, de q plus, de eq en de eq plus.
nou ben ik erachter dat de plus voor systainer staat. Maar wat is dan het verschil dan tussen de q en de eq? Daar kan ik niet achter komen. Heeft dat te maken met de kabel die je er snel af kunt halen ?

Alvast bedankt!
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
domme vragen bestaan niet.

de e staat voor regelbaar toerental
de plus staat inderdaad voor de systainer.

ik hoop hiermee geholpen te hebben en als er nog vragen zijn stel ze gerust.

Paulo
 

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Hallo Paulo.

Bedankt voor je snelle reactie. Hier ben ik mee geholpen. Het word dus de eq plus die ik ga bestellen.
 

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
goede keuze!
veel plezier met de machine!
voor schuurpapier kun je trouwens bij ecotools terecht, naar mijn mening goede kwaliteit voor weinig muntjes.
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Mooie keuze.
Als je wat rondkijkt dan kan je Festool-schuurpapier aan een goede prijs kopen.
Ik heb geen ervaring met dat van ecotools, maar ook al goede dingen over gehoord.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ik heb al aardig wat dingen besteld bij Ecotools. Bijvoorbeeld: tegelborensetje (prima kwaliteit), freesjes (voor sporadisch gebruik, worden snel bot), steeksleutelset (prima), multi tools opzet stukjes (die vond ik het minste, beetje flimsy), maar het enige waar ik echt enthousiast over ben is het schuurpapier. Dat vind ik echt degelijk spul!
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Dat groene schuurpapier van ecotools.
Top spul!
Schuurt snel en loopt niet vol.
na een tijdje schuren is et nog als nieuw
 

Mathijs vijn

Actieve deelnemer
8 sep 2014
49
0
Van ecotools ben ik al op de hoogte. Heb er zelf ook al het een en ander besteld. Schuurpapier voor mijn fein multimaster. Schuurpapier is niks mis mee, top spul. Alleen schuren met de multimaster is minder , vandaar dat ik nu ook een festool dts 400 wil hebben. De tegelboortjes met wax zijn super. Vorig jaar bij mijn zus moest ik in vloertegels die op de wand bevestigt waren gaten boren om accessoires op te hangen. M`n zwager had wel een speciaal boortje gehaald. Maar kreeg er bijna geen gaten in. Heb het spul vervloekt daar. Nu een maand geleden zelf de badkamer verbouwd. En ook vloertegels op de wand gedaan waar gaten ingeboord moesten worden. Nu van ecotools alleen die boortjes met wax besteld. Dacht gewoon proberen want erger als het bij mijn zus was kon het toch niet worden. Maar wat een superboortjes zijn dat. Standtijd is niet echt lang. Maar de prijs is er ook naar. Voor die gaten die ik erin moest boren was het gewoon super. Had ik dat maar een jaar eerder geweten. Freesjes heb ik ook besteld. Nog niet echt veel gebruikt . Maar ze zien er goed uit. weet niet hoe lang ze scherp blijven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.