Woodworking.nl deelname aan OPEN DAG HOUT zondag 25 april

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zaterdagmorgen een hele gezellige bijeenkomst gehad bij Kor van Kies voor Hout samen met Jan Pranger. Kor had het idee dat we met ons forum deel zouden moeten nemen aan de komende OPEN DAG HOUT op zondag 25 april 2010 in Drachten. Op deze dag is er een prachtige verzameling van allerlei mensen die wat met hout hebben, van gereedschap tot kunstenaars en wij hebben besloten daaraan deel te nemen, maar het liefst met zoveel mogelijk forum leden natuurlijk.
Kor gaat de standruimte regelen, Jan Pranger had al een plekje met zijn draaibank en komt er natuurlijk bij, ik ga zorgen voor t-shirts met woodworking.nl, een vlag, spandoek iod.

En nu natuurlijk nog wat deelnemers die graag gezamenlijk onder de woodworking.nl paraplu de bezoekers met hun hobby of beroep kennis willen laten maken. Dus bij deze het verzoek om je aan te melden en dan hoop ik dat we met een leuk clubje een mooie vertegenwoordiging van ons forum op de OPEN DAG HOUT kunnen staan.

Je kunt je aanmelden met een berichtje hieronder, ideeen zijn ook van harte welkom, of mij een mailtje sturen, naar jaap(apestaartje)woodworking.nl

Ik reken wel een beetje op jullie, om er samen wat moois van te maken :cool: :cool:

link naar de website van de OPEN DAG HOUT: http://www.opendaghout.nl/index.htm

jaap
 
A

Athanor

Guest
Hallo mensen,

Een goed idee! Ik wil er graag bij zijn, loop echter met een pieper rond, omdat ik bereikbaarheidsdienst heb en een kleine kans loop opgeroepen te worden. Ik wil wel als een soort "vliegende kiep" aanwezig zijn en tussentijds de stand (mee)bemannnen.

Het zou mooi zijn al wij ons forum ter plekke kunnen laten zien, maar dat vraagt wel om een laptop met (draadloze, UMTS) internetverbinding. Die heb ik niet, maar misschien iemand anders die dat makkelijk kan verzorgen?

Fons
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Een bijzonder loflijk streven. Ik ben er ook bij. Leuk om het forum meer bekendheid te geven, en leuk om andere forum leden te ontmoeten.
 
A

Athanor

Guest
Hmmm..... Ik krijg nu een ondeugend idee :idea: :idea:

Jan, stel je eens voor dat we die prachtige werkbank die aan het maken bent, tijdens de houtdag in Drachten in de stand kunnen zetten als voorbeeld van creativiteit en vakmanschap :cool:

Hebben we gelijk een mooie balie en misschien voor jouw zaak ook een goede promotie? Drachten is niet ver voor jou, alleen het transport is misschien nog wel een hele klus :(

Nou ja, ik bedenk zo maar wat natuurlijk.....

Fons
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ik voel me vereerd.

Dat zou op zich mogelijk zijn, maar ik moet nog een onderstel maken, en ik geloof niet dat die dan al af is, ik moet het een beetje tussen mijn klussen en baantjes door doen.
Ik ga kijken of ik het frame voor het onderstel voor die tijd af kan hebben, dan zijn we al een heel eind, en vervoer gaat ook wel lukken.
Vervolgens denk ik dat hij wel een computer zou kunnen dragen :)

En volgens mij zijn er veel meer fantastische werkstukken die eventueel wat vervoer-baarder zijn die een plaatsje verdienen.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Dank voor de positieve reacties Houtbewerkers!!! Heb per mail ook nog een paar geinteresseerden die graag mee willen doen! Zit me nog een beetje af te vragen hoe we ons gaan presenteren, alleen een computerscherm is wel erg saai!! Zijn er nog ideeen om e.e.a wat leuk aan te kleden, het geheel wat spectaculairder te maken??Ik hoor ze graag en we kunnen ook nog wel wat extra stand bemanning of bevrouwing gebruiken!!

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.