Ladegeleiders

rudy

Post veel
15 feb 2011
1.249
23
vliermaal
Ik heb vandaag een bestelling geplaatst bij beschlaege-online.de ( dank u Rudy), de prijzen zijn heel laag maar de verzendkosten kunnen tellen....
Op een bestelling van totaal 199 € komen 64 € verzendkosten bij.....'t Is maar dat je het weet.
Al blijven ze dan nog de goedkoopste.
g,
Danny
Hallo,

Ik heb het aangekocht en laten leveren in Aken, familielid werkt daar.

Kennen jullie niemand die in Duitsland woont of werkt?
Dan word het nog interessanter!
Versand innerhalb Deutschland: 4,95 Euro, egal wie viel Sie in unserem Shop in einem Kaufvorgang erwerben.

Mvg,
Rudy
 

harmenkuijer

Nieuw lid
17 jun 2014
2
0
Hallo,

ik kreeg zojuist mijn zending binnen van beschlaege-online.de! 10 setjes geleiders besteld. Ziet er erg degelijk en stabiel uit. Vanavond direct maar in mijn sysport bouwen!

Vr.gr. Harmen
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Ik bestelde ze wel eens mee, als ik een partij panelen bestelde bij PD Houtproducten te Aalten. (Los bestellen is veel duurder ivm vrachtkosten).
Prijslijst 2014: kogellagergeleiders, dubbel uittrekbaar, lengte 450mm, E 5,65 excl. btw per set van 2.

Thx,super, hier kan ik wat mee :p
 

NL-Mikkla

Actieve deelnemer
7 mrt 2015
154
0
Hallo,

ik kreeg zojuist mijn zending binnen van beschlaege-online.de! 10 setjes geleiders besteld. Ziet er erg degelijk en stabiel uit. Vanavond direct maar in mijn sysport bouwen!

Vr.gr. Harmen

Een vraag!

De geleiders die jij hebt gebruikt zijn 350mm lang?
Dus zolang uitschuifbaar dat een normale systainer geopend kan worden zonder hem uit de lade te halen?
Op het FOG wordt gesproken over 14" wat ongeveer overeenkomt met 350mm.

Ik heb nog minimaal 35 laden te doen, dus wil wel beetje zekerheid voordat ik met 35sets zit die niet passen :rolleyes:
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.253
299
Heelsum
Als jullie nog een paar dagen geduld hebben kan ik waarschijnlijk die geleiders voor een interessante prijs leveren, ongeveer gelijk aan wat ze in Duitsland kosten.

350 mm past inderdaad als je een systainer la wilt maken waarbij de systainer open kan als de lade uitgetrokken is.
 

NL-Mikkla

Actieve deelnemer
7 mrt 2015
154
0
Bedankt Harmen voor je snelle reactie, 350mm it is.

En Scheppie, ik heb zeker interesse en was nog net op tijd want ik was de "warenkorb" al aardig aan het vol klikken op die Duitse site.
Laat maar weten als je zover bent, ik heb minimaal 35 sets nodig.
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
296
8
Heist o/d Berg
Scheppie, kan je mij een set van 60cm leveren? Ik heb een set naar de vaantjes gedaan... snel en bruut, niet ideaal voor een houtbewerker.
gr,
Danny
 
Laatst bewerkt:

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Ik heb een poosje terug bij www.meubelbeslagshop.nl voor 350mm nog geen tientje betaald en die werken prima.
Even zoeken op kogelgeleiders, er zijn 2 prijscategorieen de goedkope en 3 keer zo duur. Ze hanteren vaste verzendkosten van 4,2 euro boven 200 euro geen.

Ik heb geen aandelen of enige affiliatie met deze toko.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Is er hier iemand bekend met zogenaamde GTV Modern ladegeleiders?

Zie > http://gtv.com.pl/en/products/slides/prowadnica-dolnego-montazu-push-to-open-modern-slide/802.html

Lijkt op een imitatie van de Hettich Quadro V6 Push to Open geleiders. Daar ben ik wel mee bekend en die werken wel prettig, maar zijn helaas nogal aan de prijs. Deze zijn te vinden voor zo'n € 10 - € 15 ipv € 25 - 40...

Maar goed, goedkoop is duurkoop?

Edit: Nog een site gevonden met weer een andere imitatie > http://www.jsfurniture.co.uk/furnit...ull-extension-runners-drawer-4962-detail.html

Edit 2: Is het ook een optie 'gewone' onderbouw ladegeleiders zonder softclose te gebruiken in combinatie met b.v. een Blum Tip On ingebouwd in de corpus?
 
Laatst bewerkt:

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Hallo allemaal. Ik ben een newbie en lees jullie ideeën over (laatjes) laden. En nu heb ik een vraag of suggestie aansluitend op dat onderwerp.
Zelf vind ik het niet zo mooi om te veel vrije ruimte (speling) tussen de lade en binenzijde van de kast te hebben. Daarom ga ik voor het infrezen van een "vlakke" en eenvoudige geleider in de "bodem" (en zijkant) van de lade. Zo heb ik naar mijn idee meer stevigheid in de gehele constructie en ziet het geheel er naar mijn smaak strakker uit. En voor degelijke en zware lades zou mijn voorkeur uitgaan naar geleiders met demping.
Of mijn idee (minder speling is beter) in de toekomst nadelige gevolgen zal hebben weet ik niet. Op welke hoogte monteren jullie de geleiders? En waarvan is dat dan afhankelijk? En dan bedoel ik niet de bodemgeleiders. Ja mijn naam is Guus.
@ Miekol. Dat lijken mij mooie geleiders. Maar ben je niet afhankelijk van de "stuwkracht" en het gewicht van de lades, of kun je dat instellen ?
 
Laatst bewerkt:

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ik heb zojuist bij Toolz4you.com besteld. Kende deze site nog niet. Erg scherp geprijste Blum/Hettich beslag (en ook b.v. Wera schroevendraaiers).

In totaal was ik voor 6x Hettich Quadro Push to Open 450mm, 2x Hettich Quadro Push to Open 400mm, 6x Blum Clip Top 110 + montageplaatjes + 4x tip on (2 reserve) € 215,- incl. porto kwijt. Dat is volgens mij echt heel goedkoop. Bij andere webshops kwam ik met alleen de Hettich geleiders al op zo'n € 300,-...
 
Laatst bewerkt:

Paulo1997

Actieve deelnemer
27 dec 2013
259
0
Pijnacker
ik wil ook in duitsland gaan bestellen maar heb een vraag over de maten
ik wil ze gaan gebruiken voor een eigen sysport, een kast voor mijn systainers dus.
maar nu wil ik de systainers niet met de tloc knop naar voren laten wijzen maar 90 graden draaien zodat ik dus tegen ze zijkant van de systainer aan kijk.
de "diepte" van de systainer is dan 396 mm. heb ik dan genoeg aan een geleider van 400 mm of kan ik beter die van 450 mm kopen?
koop het liever in een keer goed dan dat ik met 15 paar geleiders zit waar ik niets mee kan.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. ik hoor het graag!
alvast bedankt.
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Altijd die van 450 mm nemen.
Die 4 mm verschil is te weinig bij geleders van 400 mm.
Prijsverschil zal nihiel zijn of dezelfde prijs.
 

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
Ik vind dat persoonlijk allemaal nogal prijzig ... of lees ik fout ? :confused:

Ik betaal voor geleiders met ball bearings van 40cm per paar een goeie 2 euro en voor de langere versies van 60cm betaal ik 5 euro per paar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.