Herdenkingskistje voor ons meisje

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik leef met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.766
146
Rotterdam
Wat een triest verhaal. Ik wens jullie veel sterkte.
Mooi dat Rick een kistje heeft gemaakt, top!

Gecondoleerd, Raymond.
 

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
114
12
Tijnje
Wat een triest bericht. Het lijkt me heel lastig om zulk pril leven eer aan te doen, maar ik denk dat dit een positieve stap is. Sterkte.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.058
1.691
Terkaple
www.woodworking.nl
Hoe snel kan de vreugde van de zwangerschap, omslaan in het diepe verdriet van verlies. Ik liet het net mijn vrouw lezen en we zijn beide onder de indruk van de moed om het zo helder en mooi op te schrijven en het hier met ons te delen. Heel veel sterkte en koester al die herinneringen in een bijzonder kistje.

jaap
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.118
518
Moordrecht
Ik moest het even een paar keer doorlezen, maar wat een heftig verhaal! Heel mooi hoe julllie dit vorm hebben gegeven om het een plekje in jullie leven te geven. Heel veel sterkte toegewenst!

En Rick, je bent een topper!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Massis,
Mijn medeleven voor jou en je je vrouw met dit verlies.
Sterkte gewenst in deze heel moeilijke periode.
Het raakt me enorm hoe je het hier hebt verwoord.
Toch blijft het kistje van Rick een mooie herinnering naar jullie dochtertje toe.
Dit verhaal neem ik diep in mijn hart mee.

 

cutthroat

Actieve deelnemer
13 apr 2014
97
0
Heerhugowaard
Wat kun je zeggen na zo'n bericht? Wat een in en in triest verhaal. Ik kan niet eens beginnen me een voorstelling te maken hoe jullie je moeten voelen. Wel weet ik dat jullie enorm dappere en sterke mensen zijn dat jullie dit hier wilden delen. Alle respect daarvoor. Ik wens jullie heel veel sterkte, liefde en goede vrienden en familie toe om door deze tragedie te komen.

Alle lof voor Rick dat hij zo iets moois voor jullie heeft gemaakt. Dat het kistje maar gevuld mag worden met mooie herinneringen en altijd een centrale plek in jullie leven zal invullen.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
246
3
Wat een verdrietig bericht, ik heb er gewoon kippenvel van...
Ik hoop dat het kistje gevuld wordt met waardevolle herinneringen.
Sterkte!
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Wat een verdrietig verhaal maar wel heel mooi verteld. Wens jullie Heel veel sterkte en kracht toe samen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.