sluiting kistje

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
hallo,

ik ben opzoek naar een sluiting voor een kistje waar een hang slot op kan. het is voor een klant en die wil dit zo hebben, het moet messing zijn het liefste zodat het wel er mooi uit ziet. aangezien er een heel oud hang slot op komt. het is voor een klein kistje dus een ding van de bouwmarkt ziet er niet uit. bij baptist kan ik niks vinden en verder ook niet echt alleen van die sigaren kist sluitingen en zo.

ik hoop dat iemand kan helpen met het vinden van zn sluiting.
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
Zoiets bedoel ik ja. Alleen als ik op kistoverval messing klein en zo zoek dan krijg ik alleen vrij grote. Nu zoek ik alleen nog een site waar ze ook kleine hebben. Het moet op een kistje ter grote van een thee doos zeg maar.
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
bedankt voor de antwoorden. ik heb hier zeker wat aan. ik ga binnenkort ff overleggen met de klant wat hij nou precies wilt en dan zal ik denk ik wel het eind resultaat posten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.