Vraagje: Rupes BR3 en BR3A: verschil?

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Ik ben mijn Rupes BR3A exc. schuurmachine aan het opknappen: de steunschijf (3M stikit) is helemaal exit en ik heb geen idee hoe ik deze moet vervangen. De kop kan ik wel loskrijgen (zit met inbus op de aandrijfas geklemd). Nu kan ik een defecte BR3 (dus zonder A) met een fatsoenlijke steunschijf kopen van iemand, maar ik weet niet of de onderdelen daarvan uitwisselbaar zijn. Op internet is er eigenlijk erg weinig te vinden.

Iemand enig idee wat het verschil is tussen de BR3 en BR3A en of de onderdelen uitwisselbaar zijn
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Wim Kluck, nogmaals bedankt voor je tip! Ik heb vandaag maar eens aangebeld op het betreffende adres. Ondertussen draait de Rupes weer als een zonnetje, nadat een vriendelijke reparateur een beetje 'tough love' en een nieuwe steunschijf aan de machine had gegeven.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Reacties als je bij leveranciers langsgaat kunnen zeer uiteenlopend zijn. Van topservice tot het wegsturen aan toe. Blij te horen dat je tevreden bent.
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Wellicht was het feit dat het om een 'museumstuk' (woorden van de technicus) ging een verzachtende omstandigheid :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.