Aeolos begint met hout

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
314
61
Hoi allemaal,

Na een tijdje lezen en leren nu een eerste bericht. Ik ben Aeolos uit het oosten des lands, origineel uit Zwolle, wat hier bijna een bedevaartsoord lijkt te zijn, maar voor studie uitgeweken naar Enschede, en daar blijven hangen. Overdag ben ik als natuurkundige werkzaam, 's avonds als triathleet, en omdat een mens nooit genoeg hobbies kan hebben besloten een cursus houtbewerken te gaan volgen.

Gezien een chronisch gebrek aan ruimte zal ik de meeste van mijn projecten met handgereedschap uitvoeren, ook omdat de hele filosofie van Paul Sellers en anderen mij wel aanspreekt. Ik heb een hele stapel vragen met betrekking tot de lijst gereedschap die ik onderweg zal gaan aanschaffen, maar die zal ik in de daarvoor bestemde subfora plaatsen :)

Dank voor de fantastische kennisbank die hier is opgebouwd, ik hoop op gegeven moment hier ook aan te kunnen bijdragen!
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Kijk aan, een medetukker :) Wellicht kunnen we eens een kop koffie gaan drinken in mijn garage/beginnende werkplaats. Waar volg je de cursus houtbewerking?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.