Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Talking Aeolos begint met hout

Hoi allemaal,

Na een tijdje lezen en leren nu een eerste bericht. Ik ben Aeolos uit het oosten des lands, origineel uit Zwolle, wat hier bijna een bedevaartsoord lijkt te zijn, maar voor studie uitgeweken naar Enschede, en daar blijven hangen. Overdag ben ik als natuurkundige werkzaam, 's avonds als triathleet, en omdat een mens nooit genoeg hobbies kan hebben besloten een cursus houtbewerken te gaan volgen.

Gezien een chronisch gebrek aan ruimte zal ik de meeste van mijn projecten met handgereedschap uitvoeren, ook omdat de hele filosofie van Paul Sellers en anderen mij wel aanspreekt. Ik heb een hele stapel vragen met betrekking tot de lijst gereedschap die ik onderweg zal gaan aanschaffen, maar die zal ik in de daarvoor bestemde subfora plaatsen

Dank voor de fantastische kennisbank die hier is opgebouwd, ik hoop op gegeven moment hier ook aan te kunnen bijdragen!

Welkom op het forum.
    Dat de hobby maar voor de wind mag gaan.
    Ik ben begonnen met niets en het meeste heb ik er nog van over.

Dankje! En scherp opgemerkt, trouwens

Kijk aan, een medetukker Wellicht kunnen we eens een kop koffie gaan drinken in mijn garage/beginnende werkplaats. Waar volg je de cursus houtbewerking?

Hengelo, bij CursusHout. Leuk!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !! Mocht je ooit weer eens in Zwolle zijn dan ben je meer dan welkom !
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Welkom! Leuk om er een handmatige bewerker bij te hebben.

Forum Rechten