Mijn eerste echte project: TV meubel

rjfschmitz

Actieve deelnemer
3 okt 2012
49
0
Mooi meubel, hier haal ik toch wat ideeën uit die ik voor een volgend project kan gebruiken.
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
IMG_1239.jpg
IMG_1237.jpg
IMG_1240.jpg
Kleine update, hang en sluitwerk eindelijk geplaatst. Bleek alleen geen passende schroefjes meer te hebben, dus tijdelijk maar even deze erin gedraaid. Die kleine klemmetjes zijn toch best handig soms :D
Deurtjes moeten nog een keer gelakt worden, en dan is de boel af.
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Heel netjes gemaakt, ook lekker strak en eenvoudig van vorm. Dat is ook mijn smaak en ook ik ben een beginnende "timmerman".
Toch wil ik (als ik groot ben en heel veel centjes te veel heb) gebruik gaan maken van http://www.lignoshop.de/moebelausstattung/tv-lift/ .
Het is absoluut niet mijn bedoeling om reklame te maken, maar om het idee dat daaruit voort kan komen te doen ontplooien.
Persoonlijk vind ik het niet zo mooi als een tv overduidelijk en centraal in de woonkamer aanwezig is. Maar dat is ieders smaak en afhankelijk van de gezinssamenstelling, denk ik. :rolleyes:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.