Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Advertenties in ons Marktplein en het commerciŽle Marktplein

Beste Forummers, het is wat verwarrend, maar we hadden de volgende bedoeling, als kleine aanpassing op het forum.

Het plaatsen van een ad, een post, in ons marktplein is voor alle forummers die wat op willen ruimen, of wat te koop vragen; kost ook niets, net zoals het gebruik van het hele forum.

Dan hebben we, meer onderaan in het forum, het commerciŽle marktplein. Dat is bedoeld voor mensen die graag wat aan de forum gemeenschap willen aanbieden, maar dat doen met een winstoogmerk (hoe klein die winst dan ook mag zijn). In het begin waren we op het forum wars van commercie, maar zoals wel eens opgemerkt is, kopen we ook tijdschriften ook deels voor de advertenties die er in staan. Om het gewone forum toch vrij te houden van commerciŽle aanbieders is er deze aparte rubriek. Iemand die wat wil verdienen aan het forum, mag ook wel een kleine bijdrage doen. Lees hier hoe het zit.

Naast deze aanpassingen komen er nog een paar:

- Een rubriek over de te organiseren Open Dag Hout dit jaar

- De zojuist geopende woodworking.nl hout database, met niet alleen de technische gegevens van hout, maar vooral de ervaringen van onze forummers met een specifieke houtsoort.

- ik denk nog aan een aparte rubriek voor metaal en kunststof, die komen toch wel regelmatig voor en misschien is het handig om ze wat te groeperen.

Heel veel plezier op ons forum!!

jaap

misschien een idee om ergens een groep aan te maken voor steigerhout? ik zie hier toch regelmatig vragen over voorbij komen.

Waar zou je die groep graag willen zien? Als ruw hout, in de zelfgemaakte werkstukken, in de commerciŽle ad's?

jaap

Op zoek naar professioneel Meubelbeslag. Echt gewoon nog goed advies. Neem eens een kijkje bij www.probeslag.nl

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    @Jaap, is het mogelijk dat er ook iets meer gemodereerd gaat worden op onjuist gebruik (zoals de post van die eppo hierboven)?
    Wellicht met hulp door, zoals al eens eerder voorgesteld, wat vrijwilligers aan te wijzen als moderator.
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Jaap,
    Misschien iets totaal anders.
    We hebben zoveel talenten met zeer boeiende projecten op dit forum die in een bestaand rubriek kunnen komen, namelijk de eregalerij.
    Ik vind dit jammer dat deze helemaal stil ligt.
    Het zou leuk zijn mocht deze weer aangevuld kan worden waardoor de motivatie onder de forumleden zal stijgen om daar hun project in te zien.
    Dit is toch een soort van win win situatie.
    Het is nu zeker niet mijn bedoeling om daar mijn projecten als eerste in te zien hoor Jaap.
    Denk er eens over na, anders heeft het geen enkel zin dat deze rubriek erop staat.
    Dit is mijn visie.
    Sirjacobs Didier

denk nog aan een aparte rubriek voor metaal en kunststof, die komen toch wel regelmatig voor en misschien is het handig om ze wat te groeperen.
    Komt die rubriek er nog of zie ik hem niet staan?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten