Nova Infinity Quick Change Chuck

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik weet niet of dit de definitieve versie is. Hij is al een jaar of twee geleden uitgebracht (niet in Europa) maar op grond van fabricagefouten en (gebrekkige) veiligheidsaspecten heel snel weer uit de handel genomen. De tijd zal het leren of er nog meer kinderziektes zijn of zullen komen. In dit soort gevallen is het altijd het beste om nooit de nieuwste producten te kopen. Na een paar jaar gebruik zijn ze pas geoptimaliseerd.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Dat klopt ze schijnen al drie hiermee bezig te zijn maar nu bieden ze hem aan met 60 dagen terug garantie en 2jaar fabriek garantie.
Tevens zijn op dit moment niet alle klauwen ter beschikking maar komen gauw in 2015.
Ze omschrijven zelfs dat deze chuck geschikt is voor een draaibank 20 inch = 50 cm.

Of deze chuck is volgens mij goed of ze liegen alles bij elkaar , wat ze volgens mij bij teknatool toch echt niet doen
mvgr hans
 
De Multistar Titan.
De buitenring zorgt er voor dat de bekken niet buiten de cylindervorm van de spankop kunnen komen.
Daar zit natuurlijk ook weer een nadeel aan, je zult sneller van bekken moeten wisselen.
Maar mijn vingers zijn mijn heilig, ook gelet op diverse ongevallen in mijn omgeving met uitstekende bekken.
Zie http://www.drechseltechnik.de/hp/produkte/detail.php?art=1044&r=4&hg_id=61&g=177
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.