Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Veiligheidsbril

Veiligheidsbril

Even een onderwerp plaatsen om te zien welke beschermbril jij draagt.
    Er zijn zoveel verschillen... share your glasses!

Ben zelf altijd op zoek geweest naar een beschermbril die comfortabel zit, niet vol krassen zit na enkele weken bij normaal gebruik en een goede afsluiting geeft want ik had soms last van stof dat in mijn ogen kwam.

Als je een goede werkplaats hebt met de juiste afzuiging gaat stof wsl geen probleem zijn.

Uiteindelijk kwam ikzelf uit bij een winkel die airsoft spullen verkopen, toevallig kwam ik er langs omdat een vriend van mij wat spullen nodig had.
    Ik zag daar een Bollé Tracker liggen, een bril die je zowel als "zonnebril" kan dragen met beentjes of met een elastische strap. Hier zaten ook een hele reeks glazen bij maar ik ga niet echt bij schemerlicht plankjes zagen... Ok ik heb het geprobeert !
    Het grote voordeel voor mij was dat rondom het glas een schuimrand zit die mooi tegen je gezicht aansluit en hij condenseert als bij wonder niet.

Het "coole" is ook dat er tot een bepaald type kogel/hagel niet door het glas kan maaaaar dat is enkel een opscheppend feit dan dat het echt nuttig is, hoewel een stukje muskiet dat op de draaibank bij hoge toeren weg suist niet door de glazen kan maar op zijn beurt dan wel los in je wang vliegt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door velpenox Bekijk Berichten
    Even een onderwerp plaatsen om te zien welke beschermbril jij draagt.
    Er zijn zoveel verschillen... share your glasses!
    dit soort
    http://www.geerdinkbv.nl/producten/o...ekler-ze88imf/

http://www.toolstation.nl/shop/Kledi...idsbril/p29688 die zitten bij mijn goed ook als je ze een uur op heb echt kras bestendig zijn ze niet maar goed voor die prijs neem ik er altijd een paar mee als voorraad.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Ik ben brildragend en gebruik een transparant gelaatsmasker, zo een.

topex-gelaatsmasker.jpg

Bij korte acties, met name 'even' iets bijslijpen bij laswerk vertrouw ik nog wel eens op mijn gewone bril. Niet goed, maar tot dusver zonder ongelukken.

http://www.bol.com/nl/p/bolle-veilig...0000010959713/

maar dan van werk mee naar huis. Draag hem altijd en overal op werk (is trouwens verplicht) met klussen ook altijd. Merk het niet eens, je ziet niks in je gezichtsbeeld. echt een superbril!!

Ik heb een simpele veiligheidsbril. Beetje uitziend als zo'n sportprijzen. Nadeel is altijd in combinatie met stofzakken dat ding altijd bedampt.
    Dus ja ik draag altijd een of het ander... Iemand goeie tip?

Zijn er ook ervaringen met veiligheids/leesbril? Is niet zo veel keus in...en in een echte winkel al helemaal niet

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2015
    Jawel...! Ik heb vorige week mijn veiligheids bril voor mijn werk opgehaald, met vario-focus glazen.
    En wel bij Hans Anders... Ze hebben daar keuze uit 10 modellen, allen van GunMetal - steel.
    Ook zitten er kunststof zijkapjes erop die de zijkanten afsluiten!

961502.jpg
    Groeten... Eric

En quanta costa bij Hans?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric55 Bekijk Berichten
    Jawel...! Ik heb vorige week mijn veiligheids bril voor mijn werk opgehaald, met vario-focus glazen.
    En wel bij Hans Anders... Ze hebben daar keuze uit 10 modellen, allen van GunMetal - steel.
    Ook zitten er kunststof zijkapjes erop die de zijkanten afsluiten!

961502.jpg
    model trendy?

Forum Rechten