Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Lee Valley digitale verstelbare aanslag voor de freestafel

Een aantal van ons hebben de prachtige aanslag van de Incra voor de freestafel, ik heb er al een paar keer verlekkerd naar gekeken, maar het lijkt me ook een ding waar je regelmatig mee moet werken om goede resultaten te halen, ik bedoel, het lijkt me een complex ding.

Komt vandaag een mailtje van Lee Valley voorbij en daar staat in een hoekje de ready2rout, een elektrisch verstelbare aanslag met digitale uitlezing. Lijkt me een gaaf ding, helaas ook niet goedkoop. Lees hier voor meer.

jaap

17N1505s9.jpg

Ja Rockler verkoopt die ook al een tijdje. Heb hun ooit eens gemaild of deze ook op 230V werkt en kreeg volgende antwoord:

Hi miekol,

I'm sorry that we are unable to supply a 230 volt compatible version of this.

Thanks for checking with us,

Steve

Technical Support/Product Information
    Rockler Woodworking and Hardware
    Support@rockler.com

Er zijn omvormers van 110 naar 230 volt dus dan kan je die gewoon gebruiken.

Voor alleen de digitale uitlezing kan je ook op hbm kijken,voor 4 tientjes een enkele en voor 7 tientjes een voor twee assen.

De incra aanslag is eenvoudig te bedienen voor normale freeswerkzaamheden. Alleen bij het maken van verbindingen is het afstellen minder eenvoudig.

Toch maar eens staatsloten kopen. Hij stelt zichzelf nauwkeurig in. Makkelijker kan niet.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten