Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Retegave eettafel

Retegave eettafel

Met een hamer past alles...

Die is echt retegaaf helaas ook reteduur

Hier heb ik me al heel lang op lopen vergapen. Praktisch niet te doen om na te maken. Deze daarentegen zou wel haalbaar zijn

Ik sta op het punt om een tafel te kopen die ik al erg bijzonder vond. Nergens het mechanisme kunnen vinden als los onderdeel. Gaat bij mijn eetbank in een wat krappe keuken.

Maar wauw, wat is die tafel uit het eerste filmpje briljant!!
    Dan is bovenstaande tafel weer gewoon simpel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc v B Bekijk Berichten
    Ik sta op het punt om een tafel te kopen die ik al erg bijzonder vond. Nergens het mechanisme kunnen vinden als los onderdeel. Gaat bij mijn eetbank in een wat krappe keuken.

Maar wauw, wat is die tafel uit het eerste filmpje briljant!!
    Dan is bovenstaande tafel weer gewoon simpel
    Waar ik werk hebben we dat soort tafels als in dat filmpje die zijn in elektrisch in hoogte verstelbaar en het verschuiven van het blad doe je gewoon met de hand zit geen slot/rem op.
    Ik wil wel eens kijken als ik een merk kan vinden.

Wat ik nou echt grappig vind:
    Het schitterende contrast tussen de uiterst geavanceerde tafel in het filmpje dat Toxiq postte en zijn onderschrift: "Met een hamer past alles..."
    Niet dus, Toxiq!.
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Toxiq,

Wat een gave tafel. Mooi om te zien dat deze dure tafel gewoon op een workmate van B&D gemonteerd word.

Forum Rechten