Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 41
    Met toestemming van Centrum Hout in Almere, mogen wij, ook al vanwege de goede relatie, de gegevens van www.houtinfo.nl volledig gebruiken, mits we ook de bronvermelding! Dat lijkt me een prachtige aanvulling en ik denk dat ik namens het forum Centrum Hout van harte kan bedanken voor deze toezegging!

jaap

Jaap,

dat is heel goed nieuws, de info komt dan uit betrouwbare bron Mooie waardering voor het forum ook als je met zulke partners in zee kan of mag.

dat is heel goed nieuws, de info komt dan uit betrouwbare bron Mooie waardering voor het forum ook als je met zulke partners in zee kan of mag.
    plus 1 !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Zou het ook niet handig zijn om wat meer foto materiaal bij te plaatsen, van boom, blad, stam, dosse gezaagd, kwartiers gezaagd...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blom3dd Bekijk Berichten
    Zou het ook niet handig zijn om wat meer foto materiaal bij te plaatsen, van boom, blad, stam, dosse gezaagd, kwartiers gezaagd...
    Iedereen kan info toevoegen aan het draadje. dus dat ook.

Leuk initiatief om informatie over houtsoorten aan te vullen met ervaringen van forumleden!

Het valt mij op dat bij de referentie alleen vermeld wordt dat de informatie afkomstig is van houtinfo.nl, misschien is het handig om daar aan toe te voegen op welke datum de informatie van houtinfo.nl is gehaald. Mocht er in de toekomst iets aangepast worden in de data van houtinfo.nl, komt de data op woodworking.nl niet meer overeen met de bron waar aan gerefereerd wordt.
    Mocht houtinfo.nl hun data in de toekomst aanpassen, is het duidelijk dat op woodworking.nl wordt verwezen naar een eerdere versie van houtinfo.nl

Groeten, Ruurd

Hallo Ruurd, wat je zegt slaat zeker ergens op.
    Ik zal het er in het vervolg wel bij zetten voor de duidelijkheid.
    De datum van de info kun je overigens nu ook al zien aan de datum van de posting.
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Voorlopig ga ik me - vwb het aanmaken van draadjes - beperken tot de meest gebruikte en bekende houtsoorten.
    Wil iemand iets kwijt over een houtsoort die er nog niet tussen staat, laat hij mij of jefmen dan even een pb-tje sturen, dan maken we er werk van.
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Je hebt esdoorn er nog niet bijstaan, toch ook een veel gebruikte soort.

nog gemakkelijker het linkje van houtinfo plaatsen, kan iedereen zelf de informatie zoeken, hoef je niet het hele forum vol te kwakken.
    en door 2 bladzijden te scrollen om een enkele reactie te vinden.
    die haast onder gesneeuwd is.
    http://houtinfo.nl/toepassingen/houtdatabase
    Laatst gewijzigd door mans; 19-01-15 om 19:23.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten