Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hoi

Lightbulb Hoi

Hoi allemaal

Ik kom uit België en ik ben een beginnend houtbewerker. Tot nu toe een beetje aangemodderd en geprobeerd (een houthok en een 2tal kippen en konijnenhokken gemaakt). Maar binnenkort wil ik ook een bureau en een kast maken... Vraagt dus wat extra inspanning, materiaal en opzoekwerk.

Hopelijk willen jullie me helpen in de zoektocht hiernaartoe! Voorlopig ben ik vooral op zoek naar een zaagtafel... Ik heb daar al enkele leden voor aangesproken en een draadje geopend .

Tot hoors,

Kyomity
    Laatst gewijzigd door kyomity; 07-01-15 om 14:11.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyomity Bekijk Berichten
    Hoi allemaal

Ik kom uit België en ik ben een beginnend houtbewerker. Tot nu toe een beetje aangemodderd en geprobeerd (een houthok en een 2tal kippen en konijnenhokken gemaakt). Maar binnenkort wil ik ook een bureau en een kast maken... Vraagt dus wat extra inspanning, materiaal en opzoekwerk.

Hopelijk willen jullie me helpen in de zoektocht hiernaartoe! Voorlopig ben ik vooral op zoek naar een zaagtafel... Ik heb daar al enkele leden voor aangesproken en een draadje geopend .

Tot hoors,

Kyomity
    Zoek even op het forum naar zaagtafel en je krijgt links voldoende om door de bomen het bos niet meer te zien. Over het algemeen geldt: Voor weinig geld kun je wel wat zagen maar met meer geld krijg je meer waar voor je geld.

welkom hier en je zult vast vinden wat je zoekt
    GROETJES MOOTJE

Dank je mootje en Vurenhout!
    Nog even door de examens heen werken en ik kan er weer even in vliegen...

Forum Rechten