Hoi

kyomity

Actieve deelnemer
7 jan 2015
32
0
Hoi allemaal

Ik kom uit België en ik ben een beginnend houtbewerker. Tot nu toe een beetje aangemodderd en geprobeerd (een houthok en een 2tal kippen en konijnenhokken gemaakt). Maar binnenkort wil ik ook een bureau en een kast maken... Vraagt dus wat extra inspanning, materiaal en opzoekwerk.

Hopelijk willen jullie me helpen in de zoektocht hiernaartoe! Voorlopig ben ik vooral op zoek naar een zaagtafel... Ik heb daar al enkele leden voor aangesproken en een draadje geopend ;).

Tot hoors,

Kyomity
 
Laatst bewerkt:

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
Hoi allemaal

Ik kom uit België en ik ben een beginnend houtbewerker. Tot nu toe een beetje aangemodderd en geprobeerd (een houthok en een 2tal kippen en konijnenhokken gemaakt). Maar binnenkort wil ik ook een bureau en een kast maken... Vraagt dus wat extra inspanning, materiaal en opzoekwerk.

Hopelijk willen jullie me helpen in de zoektocht hiernaartoe! Voorlopig ben ik vooral op zoek naar een zaagtafel... Ik heb daar al enkele leden voor aangesproken en een draadje geopend ;).

Tot hoors,

Kyomity

Zoek even op het forum naar zaagtafel en je krijgt links voldoende om door de bomen het bos niet meer te zien. Over het algemeen geldt: Voor weinig geld kun je wel wat zagen maar met meer geld krijg je meer waar voor je geld.
 

kyomity

Actieve deelnemer
7 jan 2015
32
0
Dank je mootje en Vurenhout!
Nog even door de examens heen werken en ik kan er weer even in vliegen...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.