Creating Collective: een genetwerkte werkplaats in Antwerpen!

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Hoi hoi,

Naar aanleiding van een aantal verschijningen in de Belgische kranten, leek het mij eens hoog tijd om e.e.a. uit de doeken te doen over mijn huidige plannen!

Via deze link kan je alvast het krantenartikel lezen om je een klein idee te geven waar ik met het project Creating Collective naartoe wil.

https://www.dropbox.com/s/a47id5iac13tzys/GVA_020115.png?dl=0

Op de website nog wat aanvullende info: www.creatingcollective.com

Ik vul hier later nog verder aan, maar momenteel niet echt veel tijd om dit uitgebreid te doen! Kern van de zaak: wij zijn hard aan het werk om een gemeenschappelijke werkplaats op te richten in Antwerpen, waar je veel meer kan doen dan enkel houtbewerking ;)

I'll keep you posted!
 

Bijlagen

  • GVA_020115.jpg
    GVA_020115.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 316

WR1944

Oud hout
Dat lijkt me een geweldig initiatief. Ik heb zelf aan den lijve ondervonden hoe fossielachtig denken in bedrijven echte vernieuwing en groei tegen houdt.
Als jij je met het houtgedeelte bezig gaat houden krijgen we in Antwerpen niet een Silicone Valley maar een Cellulose Valley.

In ieder geval veel succes met de onderneming.
 

educes

Actieve deelnemer
12 dec 2013
44
0
Proficiat met jullie initiatief!

Ik had het idee op dit forum ook al eens verspreid of we de koppen niet bij elkaar kunnen steken om een gedeelde werkplaats in Antwerpen op te richten.
Fijn dat jullie de koe bij de horens vatten:)
Ik stel me graag kandidaat om te bekijken of ik ergens mee kan helpen.

Succes!

Eli
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.