Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Creating Collective: een genetwerkte werkplaats in Antwerpen!

Hoi hoi,

Naar aanleiding van een aantal verschijningen in de Belgische kranten, leek het mij eens hoog tijd om e.e.a. uit de doeken te doen over mijn huidige plannen!

Via deze link kan je alvast het krantenartikel lezen om je een klein idee te geven waar ik met het project Creating Collective naartoe wil.

https://www.dropbox.com/s/a47id5iac1...20115.png?dl=0

Op de website nog wat aanvullende info: www.creatingcollective.com

Ik vul hier later nog verder aan, maar momenteel niet echt veel tijd om dit uitgebreid te doen! Kern van de zaak: wij zijn hard aan het werk om een gemeenschappelijke werkplaats op te richten in Antwerpen, waar je veel meer kan doen dan enkel houtbewerking

I'll keep you posted!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Dat lijkt me een geweldig initiatief. Ik heb zelf aan den lijve ondervonden hoe fossielachtig denken in bedrijven echte vernieuwing en groei tegen houdt.
    Als jij je met het houtgedeelte bezig gaat houden krijgen we in Antwerpen niet een Silicone Valley maar een Cellulose Valley.

In ieder geval veel succes met de onderneming.

Proficiat met jullie initiatief!

Ik had het idee op dit forum ook al eens verspreid of we de koppen niet bij elkaar kunnen steken om een gedeelde werkplaats in Antwerpen op te richten.
    Fijn dat jullie de koe bij de horens vatten:-)
    Ik stel me graag kandidaat om te bekijken of ik ergens mee kan helpen.

Succes!

Eli

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Goed bezig !! Ik had al wat gehoord van je plannen...gewoon blijven drukken dan komt die werkplaats ervan zelf !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Mooi initiatief mannen!

bedankt!

er komen nog updates, maar momenteel weet ik even niet waar ik eerst moet beginnen

Forum Rechten