Jellevdleer

Nieuw lid
20 dec 2014
2
0
Hallo,

Mijn naam is Jelle en ik ben derde-jaars-student op het Hout en Meubileringscollege in Rotterdam. Ook volg ik sinds dit jaar de deeltijdse opleiding hout snijden op de academie voor schone kunsten in Antwerpen.
Ik hou graag van het nauwkeurige priegelige werk.

Voor de periode 2 februari tot 10 april ben ik opzoek naar een stage bedrijf.
En ik vroeg me af of er mensen op dit forum zijn die bedrijven kennen die hiermee te maken hebben? (bijvoorbeeld restaurateurs)

Mvg,

Jelle
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Hoi Jellevdleer,

heel hartelijk welkom op dit forum. Blij dat je er ook bij bent. En succes met het houtsnijden in de "Sinjorenstad", zoals Antwerpen ook wel genoemd wordt. Wordt wel in het oog gehouden ...

Veel succes bij het vinden van een stageplaats. Ik dacht dat het Hout en Meubileringscollege een puike reputatie heeft, dus dat zou moeten meevallen.

Misschien kun je best je aanzoek voor een stageplaats ook nog eens in de rubriek "kantine" of zelfs op de populaire rubriek "marktplein" zetten om het nog meer te verspreiden? Tip: misschien ook aangeven waar een geschikte stageplaats zich overal mag bevinden ( geografisch). Zoek je bijvoorbeeld ook in Antwerpen?


groeten,
Ornament
 
Laatst bewerkt:

Jellevdleer

Nieuw lid
20 dec 2014
2
0
Dag Ornament,

Bedankt voor de tip! Dat is misschien een beter idee!
Gelukkig heb ik in de tussentijd al een mogelijke stage gevonden in Vught.

Bedankt voor het meedenken!

Groeten,
Jelle
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.