Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: stage bedrijven

stage bedrijven

hallo,

ik denk ik stel de vraag maar even hier, zijn er mensen hier die wat bedrijven kennen in of rond om amersfoort die stagieres aan nemen? ik heb google al vaak gebruikt maar kan niks anders vinden dan de paar bedrijven die ik al heb gemaild. het probleem is dat ik tijdens mijn stage ook een deel ontwerpen moet doen. ik doe nu het 2de jaar van de opleiding ontwerpend meubelmaker. misschien zijn er hier mensen die me kunnen helpen.

omgeving amersfoort is goed nijkerk, hoevenlaken en zo is ook goed.
    Laatst gewijzigd door jordiij; 05-01-15 om 13:03.
    groet jordi

Hallo,

Heb je al op de site van http://www.shm.nl/ gekeken
    Via zoek leerbedrijven komen er aardig wat resultaten bij de naam Amersfoort
    vriendelijke groet,
    Albert
    Website
    Meubelwas
    Waterbeitsen

ook al gekeken. helaas geen kans bijna al die bedrijven willen alleen leerlingen van het HMC dus da word niks.
    groet jordi

Kijk of je hun een mailtje kan sturen met een portfolio en je cv. Zo kan je hun overtuigen om je aan te nemen. Je moet er niet vanuit gaan dat ze alleen HMC leerlingen aannemen.
    Laatst gewijzigd door jefmen; 05-01-15 om 22:15.

ik ga hier niet van uit maar dit heb ik al meerdere keren gehoord van bedrijven.
    groet jordi

Forum Rechten