Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

verschillende stukken hout te koop als taxus, appel, olijf.

Stammetjes, verschillende afmetingen. Ook dikke stukken taxus.
    Het hout ligt in Zwinderen, Drenthe.

Anja
    heb je twee stammetjes lengte ongeveer 55 cm doorsnede 30/35 cm?

welk houtsoort en voor welke prijs ?

en hoe nat cq droog zijn ze ?

gr Menno

olijf heb ik wel interesse in prijs? formaat, droogte?

Hallo Menno, ik probeer een foto te plaatsen, maar dat lukt nog niet.Het hout is droog, meeste hout meer dan vijf jaar oud. Ik heb het ooit aangeschaft om te beeldhouwen. De afmetingen zijn divers. Weinig echt rechte stammen. Waar wil je het voor gebruiken?

Twee stammen olijfhout. Een stam van ongeveer een meter lang en diameter van 30 cm, denk ik. Het hout ligt er enkele jaren. Morgen ga ik het hout sorteren en maten opnemen.

Anja,
    ik heb op Fort Vechten bij de expositie van 1 boom een eenvoudig krukje gezien wat ik wil (na)maken
    bestaat uit eigenlijk uit drie halve stammetjes waarbij beide staanders hun rondingen aan de buitenzijde hebben en het zit gedeelte aan de onderkant
    eenvoudig dus

Laat maar weten wat je voor het olijf wilt hebben

olijfhout

Er is nog een grote stam 1 m. lang, ongeveer 45 cm dik, daar vraag ik 80 euro voor.
    Laatst gewijzigd door anjahakvoort; 06-01-15 om 18:41.

Ik vraag me af of ik heb wat je zoekt. Als je me via een privé bericht je emailadres stuurt, stuur ik wat foto's op.

Hoi, ik heb je een pm gestuurd, voor foto,s van de olijfstam. ik denk dat ik het ga kopen, weet je hoeveel het weegt?

Forum Rechten