Wat begon als stagiair is uitgelopen tot een bedrijfs overname

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
Hallo allen,

Na ondertussen al een paar jaar actief op dit forum te zitten leek het me leuk mijn laatste ontwikkelingen met jullie te delen.

Ik ben begonnen met een vmbo opleiding, daarna mbo allround meubelmaker gehaald en in die periode stage gaan lopen bij een bedrijf genaamd Den Hollander.
Hierna ben ik in loondienst gekomen wat ondertussen alweer zo'n 2,5 jaar duurt.

Den Hollander is een eenmans bedrijf dat keukens en meubels maakt dit ondertussen al zo'n 40 jaar lang, alles op maat dus niets geen standaard kastjes maar gewoon van platen tot kasten alles met de hand.

Aangezien mijn baas ondertussen 65 geworden is begon het balletje te rollen of ik het niet op den duur over wou nemen... De afgelopen 2 jaar daar serieus over bezig geweest en stekken gestoken.

Vanaf half Januari is het dan zover en neem ik dit bedrijf over. De naam de kwaliteit etc. blijft allemaal hetzelfde.

Het leek me leuk dit met jullie te delen, zo zie je dat het soms mooi kan lopen, van een stagiair die daar kwam en eens zou kijken hoelang het zou duren tot een bedrijf overname. :)
voor geïnteresseerde hier een link naar de website: www.keukenenmeubelmakerij.nl

groeten stefano
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Proficiat met de opvolging van dit mooie ambachtelijke bedrijf! Goed dat we op deze manier de kleine bedrijfstak in ere houden tegen alle "Ikea geweld" in!!

Ik wens je veel succes!


Fons
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Stefano
Klinkt als goed nieuws voor je. Je lijkt me nog een jonge vent, dan al zo'n stap zetten vind ik heel dapper. Dat voor iemand die zijn werkzame leven als loonslaaf leid.( niets te klagen hoor). Het lijkt me een gerenommeerd bedrijf. HEEL VEEL succes ermee.
hg hugo
 

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
Bedankt voor de positieve reacties. Zo een kans krijg je inderdaad maar één keer en die pak ik dan ook zeker. Blijft natuurlijk wel spannend de komende tijd.

Ik houd jullie op de hoogte met wat foto's van de werkstukken.

groeten!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.