Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Wat begon als stagiair is uitgelopen tot een bedrijfs overname

Hallo allen,

Na ondertussen al een paar jaar actief op dit forum te zitten leek het me leuk mijn laatste ontwikkelingen met jullie te delen.

Ik ben begonnen met een vmbo opleiding, daarna mbo allround meubelmaker gehaald en in die periode stage gaan lopen bij een bedrijf genaamd Den Hollander.
    Hierna ben ik in loondienst gekomen wat ondertussen alweer zo'n 2,5 jaar duurt.

Den Hollander is een eenmans bedrijf dat keukens en meubels maakt dit ondertussen al zo'n 40 jaar lang, alles op maat dus niets geen standaard kastjes maar gewoon van platen tot kasten alles met de hand.

Aangezien mijn baas ondertussen 65 geworden is begon het balletje te rollen of ik het niet op den duur over wou nemen... De afgelopen 2 jaar daar serieus over bezig geweest en stekken gestoken.

Vanaf half Januari is het dan zover en neem ik dit bedrijf over. De naam de kwaliteit etc. blijft allemaal hetzelfde.

Het leek me leuk dit met jullie te delen, zo zie je dat het soms mooi kan lopen, van een stagiair die daar kwam en eens zou kijken hoelang het zou duren tot een bedrijf overname.
    voor geïnteresseerde hier een link naar de website: www.keukenenmeubelmakerij.nl

groeten stefano
    Laatst gewijzigd door stefano; 04-01-15 om 16:17.

Athanor
    Guest
    Proficiat met de opvolging van dit mooie ambachtelijke bedrijf! Goed dat we op deze manier de kleine bedrijfstak in ere houden tegen alle "Ikea geweld" in!!

Ik wens je veel succes!

Fons

Gefeliciteerd en veel succes en wijsheid als ondernemer!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Gefeliciteerd. Het ziet er uit als een bedrijf met een zeer veelzijdig aanbod. En als je dit soort van werk graag doet voelt het bijna niet aan als werk.

Gefeliciteerd!
    Wat een geluk dat zoiets op je pad komt!

Succes! Mooie bak lef heb je!

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Wat gaaf! Veel succes met je onderneming!

Gefeliciteerd en veel succes.

Gefeliciteerd!
    Je baas komt oorspronkelijk uit Holland ipv Zeeland en vandaar de naam "Den Hollander"?

Forum Rechten