Even voorstellen

Harm Jan

Nieuw lid
25 dec 2013
10
0
Kollum
Hallo iedereen,

Na ongeveer anderhalf jaar alleen maar meegelezen te hebben wil ik mij toch nou maar eens voorstellen.
Ik ben Harm Jan, 22 jaar en sinds anderhalf jaar fanatiek bezig met hout bewerken.
Nadat ik ben gaan samenwonen heb ik de smaak te pakken gekregen en heb een aantal meubels gemaakt voor in ons huis.
Eettafel, tv meubel, salontafel, kastdeuren, nieuwe vensterbanken en meer kleine dingen die komen kijken bij een nieuw huis(je)
Het meeste heb ik zomers gemaakt omdat het winters niet lekker knutselen was in de garage van mijn ouders. Redelijk koud en na afloop altijd alles weer op moeten ruimen...
Dat was dan nog wel het minste :p
Gelukkig mag ik nu hun tuinhuisje uitbreiden en isoleren zodat ik daar mijn klushok van kan maken. Dat is in ieder geval de eerste stap naar beter houtbewerken :D

Zodoende ben ik momenteel ook opzoek naar een zaagtafel, vlak van diktebank en nog wat machines om straks te kunnen gebruiken.
Heb al redelijk wat informatie kunnen vinden op dit mooie forum maar er blijven altijd wel wat vragen over dus daar zal ik binnenkort wel een draadje voor openen.
Tot zover dan mijn voorstelrondje. :D
 
A

Athanor

Guest
Welkom op het forum, Harm Jan!

Fons
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.