Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Knightwood oak

Knightwood oak

Voor een expositie in de New Forest England deze vorm gemaakt van engels (Shropshire) eikenhout. Geinspireerd door een 600 jaar oude eik in The New Forest in het voorjaar. Een klein beetje sneeuw hier en daar en het nieuwe voorjaarsgroen verschijnt al op de oude takken. Afmetingen H26 W 34 gedraaid, gecarved, gestraald, gekalkwit, weer gestraald en geairbrushed. C&C wekom
    GroetsMarcel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Ongelofelijk knap Marcel.
    Het is een juweeltje.
    Dit zou ik eens graag zien van begin tot het einde van zo'n project.
    Zeer grote waardering.
    Chapeau.
    Is dit ook voor een wedstrijd of zo?

Het was inderdaad bij een wedstrijd maar omdat de eis was houtsoorten te gebruiken uit de New Forest had ik geen kans op een prijs maar het was erg leuk met een geweldig niveau van het werk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel van berkel Bekijk Berichten
    Het was inderdaad bij een wedstrijd maar omdat de eis was houtsoorten te gebruiken uit de New Forest had ik geen kans op een prijs maar het was erg leuk met een geweldig niveau van het werk
    Jammer dat je niet kon meedoen voor de prijzen.
    Voor mij was het zeker waardig.
    Marcel, via deze weg wens ik u het allerbeste toe voor 2015.
    Gezondheid en veel prijzenjacht toegewenst op het gebied van houtdraaien.

De grenzen tussen draaien en construeren vervagen steeds meer, mooi. Benieuwd hoe je werk zich verder ontwikkeld Marcel

Weer een prachtig en bijzonder stuk Marcel. Ook mooi hoe je het omschrijft, met mijn sobere technische achtergrond zou ik er een onderdeel van een b.v. een straalmotor in zien. Een archeologische vondst in 3014.

jaap

Prachtig ! Lijkt wel alsof dit jarenlang op de zeebodem heeft gelegen.
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Forum Rechten