lintzaag

j bentert

Nieuw lid
25 aug 2014
1
0
68
denekamp
beste Mensen
ik zal mij eerst even voorstellen mijn naam is Jos Bentert
woonachtig in denekamp Overijssel ben al een redelijke tijd aan het meekijken hier op het forum waar ik inmiddels ook een draaibank heb gekocht waar ik veel mee werk en plezier aan beleef.
door een kennis van mij die meubelmaker is en onderwijzer en een werkplaats heeft en die verhuist moest worden ben ik in het bezit gekomen van een prachtige hoeveelheid hout vele soorten en kurkdroog.
ik heb een lintzaag kunnen kopen voor weinig maar ook een probleem erbij gekregen het is een ferm flz360 nu ben ik al bezig geweest te zoeken op het net maar geen tekeningen (onderdelen ) meer te vinden. het probleem zit in de tafel bevestiging aan de machine daar ontbreken volgens mij wat onder delen. wie kan mij vertellen wat daar hoort te zitten zodat ik mijn tafel goed kan bevestigen. de tafel is er nu met de sleuf waar je graden instelling kun zien op de bout gezet met een paar grote sluit ringen en een borgmoer.
die sleuf is niet recht dus de platen sluiten niet goed aan zodat de tafel ook ruimte houd en niet vast zit.
wie o wie kan mij helpen.
icon11.png


groetjes Jos Bentert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.