Ervaringen met Lidl electrische tacker Parkside

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Ik zag in het krantje van Lidl dat vanaf morgen (29/12/2014) een electrische tacker van Parkside in de aanbieding is voor een niet 'te laten liggen' prijs.

http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=9478&ar=4
EUR 19.99
  • Slanke punt voor smalle elementen en werken in de buurt van randen
  • Snel en veilig bevestigen tot 30 slagen/min
  • Stelwiel voor traploze slagkrachtinstelling
  • Comfortabele éénhand-bediening met slipvaste softgreep
  • Voor nietjes (15–25 mm) en spijkers (15, 20, 25 en 32 mm)
96267_01_f.jpg



Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit 'laat liggen' of 'wel handig' als je af en toe wat in elkaar moet 'tacken'. Het is voor mij met name hobbymatig en heb geen compressor in bezit.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ik heb zelf een nietmachine van topcraft.
een geweldig apparaat.
zou niet weten waarom deze voor het sporadische niet/tack niet zou werken.
mocht hij niet bevallen kun je hem gewoon terugbrengen.
 

Swave

Actieve deelnemer
19 sep 2013
145
1
Rotterdam
Ik heb hem gekocht en wat testjes mee gedaan. Voor mijn handen ligt ie prima in de hand maar iemand met grote handen kon lastiger zijn. Verder mist ie wat kracht maar voor twee tientjes een prima hobby ding imho
 

Ernie

Actieve deelnemer
8 feb 2010
125
2
Wassenberg ( D )
Deze tacker ook gekocht en jammer genoeg niet meteen getest. Toen ik hem nodig had was er niet mee te werken, beveiliging te zwaar zodat je afdrukken in het hout kreeg, nieten vastlopen etc.
Uiteindelijk bij het oud vuil gegooid!
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Mij valt die ook een beetje tegen. Ik kreeg ook afdrukken in het hout door 'stuiteren'. Als je hem minder hard zet drijft de nagel niet goed in. Dit met hardhouten afdeklatje op multiplex getest. Wellicht een andere combo van hout iets beter. Ach, we zien wel wat we ermee ga doen. Van het weekend nog eens proberen en anders terug.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.