Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 38 van de 38
    Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Zo, kijk mij 's stoer zijn!

2 beitels gemaakt door Wilco speciaal voor de gitaarbouw. Een 15 mm met normaal handvat en een 10 mm met paring handvat voor het hele fijne vormwerk. Zodra m'n nieuwe werkplaatsje klaar is even polijsten en beitelen maar! Ik ben er blij mee!

Beitels.jpg

Het is zo'n tijd stil geweest vanuit de kant van Wilco ...........

Mooi dat de beitels goed zijn aangekomen Rizz! Het was een leuk project om te maken. Ik ben erg benieuwd wat er straks mee gemaakt gaat worden.

Het is zo'n tijd stil geweest vanuit de kant van Wilco ...........
    Hoi Pieter, dat klopt inderdaad. Momenteel staan de hobbyactiviteiten op een laag pitje vanwege andere prioriteiten. Ook wat betreft het forum is het allemaal een stuk rustiger van mijn kant daarom. Maar dat gaat vanzelf weer een keer over ;-).

Mooi om dit oude topic weer eens door te lezen. Momenteel ben ik bezig met het plan om een gereedschapkist te maken met zo'n 40 stuks verschillende gereedschappen erin. Zelfgemaakt en voornamelijk beitels. Het plan is om zo een soort van 'show case' te maken, puur voor de lol en uiteraard voor het gebruik ;-). Wat ook meespeelde is dat ik dit plan al jaren heb, maar steeds voordat ik weer een setje gereedschap klaar had het ondertussen ook al verkocht was. Misschien gaat dat nu ook wel weer gebeuren maar het is ook erg leuk om anderen blij te maken met mijn gereedschappen ;-).

Ik zal proberen hier zoveel mogelijk de voortgang te laten zien. Wordt vervolgd!

En wij volgen je berichten graag, echt prachtig je creaties!

Leuk, dit draadje dus nog nooit eerder gezien Het werk van Wilco gelukkig wel... Nu nog eens vasthouden
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Website bekeken en het ziet er allemaal heel mooi uit hoor.
    vakman.

Forum Rechten