Hallo, ik ben Marc

Marc v B

Nieuw lid
15 nov 2014
10
0
Den Haag
Hallo allemaal,

Ik kijk al een tijdje mee en verwacht dat ik hier ook ga posten. Dus maar even mijzelf voorstellen, toch?
Marc, uit Den Haag. Overdag bezig met inkopen van ICT voor de overheid. En daar buiten steeds vaker op dit forum om alles te lezen, elk youtube filmpje te bestuderen en vele websites met tools en zo te bezoeken.
Maar, ondertussen nog niets zelf gemaakt.
Voorzien van een bovenfrees (Bosch 1400 ACE), een zaagtafel (Bosch blauw, op verrijdbaar onderstel, staat ongeduldig te wachten), een cirkelzaag, een een enorme waslijst aan dingen die ik nog wil als ik de staatsloterij win. Jammer alleen dat ik geen loten heb... En een schuur van nog geen 6 m2, met o.a. 2 fietsen...

Ik wil vooral praktische zaken maken (ombouw vloerverwarmingspomp, nachtkastjes, hoofdeinde bed) maar ook zaken voor de leuk (kistje om weg te geven, eigen sidetables en zo voorts). En die twee bureaus en kasten hier kunnen ook wel even opnieuw gedaan worden ;-) Liever aan de slag met machines, denkwerk en jigs dan handwerk (fijne motoriek zal waarschijnlijk nooit meer ontwikkeld worden).

Ondertussen mijzelf sketchup aan het leren, wel zo handig. En heel, heel erg veel van alle forumposters aan het leren. Daarvoor mijn dank!!!
Leren van de kennis van anderen, zodat ik niet alle fouten zelf hoef te maken ;) En zo veel inspiratie!

Mocht iemand tips hebben voor handige winkels in de buurt van Den Haag, dan hou ik mij aanbevolen. Ons aller baptist, masave en AF zitten net niet om de hoek ;)

Groeten,

Marc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.