Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Brandstempels laten maken

Waar kan ik goedkoop een brand-stempel laten maken?
    Met handvat zodat ik het zelf heet kan maken met een brander.

Binnen Radius, de Nederlandse Vereniging van Houtdraaiers, hebben we iemand die dit soort stempels maakt. Zowel verwarmen met een brander als elektrisch verwarmen.
    CASA PLATA Ad Zoon, Koestraat 28, 2871 DR Schoonhoven 0182-320088, 06-48322559, ad@zoon.nl
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Hoi Den,

Ik heb je een pb gestuurd.

Wilco,
    Maak jij ook (nog) stempels?
    Ik wil er eigenlijk ook eentje, maar moet eerst nog iets bedenken wat er op kan.

Mathieu
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mathieu Bekijk Berichten
    Wilco,
    Maak jij ook (nog) stempels?
    Ik wil er eigenlijk ook eentje, maar moet eerst nog iets bedenken wat er op kan.
    Mathieu
    Ik maak ze idd nog, echter wel afhankelijk van de afmetingen en print die je erop wil. Geef maar door wat je wilt, dan bekijk ik de mogelijkheden.

Ik had een gestileerde adelaar voor ogen, een afbeelding afgeleid van een glasraam met een adelaar dat mijn vader zichzelf cadeau heeft mogen doen bij zijn 25 jarig jubileum als leerkracht (lang geleden). Maar dit moet eerst nog uitgewerkt worden. Hiervoor wil ik beroep doen op de tekenkunsten van mijn neefjes. Maar dit kan nog even duren. Je hoort er nog van.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

@woodworker : Maak je deze nu zelf ? Tof !!

Mijn stempels komen allemaal bij Grafeertechniek Van Dijk weg. Momenteel al 4 stempels laten maken en allemaal doen ze het perfect.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodworker Bekijk Berichten
    Hoi Den,

Ik heb je een pb gestuurd.
    sorry. wat is pb. ik heb niks gekregen.

Persoonlijk bericht. Check rechtsboven aan de pagina onder "meldingen"
    There, I said it

Forum Rechten