Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Kleine cursus houtdraaien

http://vimeo.com/woodturning

Onlangs heb ik een aantal filmpjes gevonden waarvan een beginnend en ook gevorderd houtdraaier wat van kan leren. Ik wil ze graag met jullie delen vandaar deze link. Het is helaas wel in het Engels/Amerikaans maar ze zijn echt de moeite waard.

Hallo Nico,

Bedankt voor de link.
    Heb nu een paar filmpjes bekeken en vind deze best interessant/leerzaam.

grt,
    Leo

Ja idd. Mensen, deze filmpjes zijn erg goed! Ik heb ze een tijdje terug gepost, maar toen was er geen animo voor.
    Ik geloof dat de filmpjes bij een dvd horen die nooit uitgekomen is. Nu helemaal gratis dus!

Veel plezier
    Rik blaauw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rik Bekijk Berichten
    Ja idd. Mensen, deze filmpjes zijn erg goed! Ik heb ze een tijdje terug gepost, maar toen was er geen animo voor.
    Ik geloof dat de filmpjes bij een dvd horen die nooit uitgekomen is. Nu helemaal gratis dus!

Veel plezier
    Rik blaauw

Ik vind ze best heel goed opgenomen, ben beginnende draaier en leer weer bij

Zeer interesant heb al veel dingen ontdekt die ik verkeerd doe lol
    Bedankt voor de link

download

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaurentDH Bekijk Berichten
    Ik vind ze best heel goed opgenomen, ben beginnende draaier en leer weer bij

hoi hoi

ik heb ze gedownload, op mijn ipad- leuk voor op de trein, of op toilet

Member
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Mooie duidelijke filmpjes. Ook zeker voor een beginner zoals ik.
    Je moet het met elkaar doen.

De film over de platte beitel geplaatst in films en foto's is van zijn vader. Ook zeer leerzaam.

Forum Rechten