Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Kopshouten panelen maken. Maar dan anders!

Wellicht zijn de projecten van mtmwood al eens voorbij gekomen (kon het via de zoekfunctie niet vinden), maar dit zijn m.i. wel serieus toffe werkstukken. Mooie mix van design, wiskunde en houtbewerking.

Geweldig !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Rick Koorman is hier al eens mee bezig geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n bord gebruiken kan zonder in je vingers te snijden. Als effect is het wel gaaf, Helemaal de psychedelische stroming uit de hippie-periode.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944 Bekijk Berichten
    Rick Koorman is hier al eens mee bezig geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo'n bord gebruiken kan zonder in je vingers te snijden. Als effect is het wel gaaf, Helemaal de psychedelische stroming uit de hippie-periode.
    Ik zou ze persoonlijk liever aan de muur zien hangen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Prachtig! Kijk ook eens zijn andere films op youtube, hij is echt de baas der bazen van de snijplanken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coko Bekijk Berichten
    Prachtig! Kijk ook eens zijn andere films op youtube, hij is echt de baas der bazen van de snijplanken.
    Ik had de link naar zijn kanaal al opgenomen in de openingspost Die 3D planken zijn ook echt super

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten