Scheppach BSE-32 lintzaag hulpstuk

thomdebom

Actieve deelnemer
19 nov 2014
69
0
Ik las dat er ook een lintzaag hulpstuk voor de Scheppach HM-2 bestaat, maar kan hier bijna geen informatie over vinden. Heeft iemand een Scheppach BSE-32 handleiding en of een gouden tip voor een verkoper van dit hulpstuk?
 

Hed

Actieve deelnemer
11 jun 2012
208
5
65
Drachten - Buitenpost.
Er stond er één te koop in juni dit jaar in Bremen maar is helaas al weg, verder nog niets voor je gevonden.


Scheppach BSE 32 Bandsäge für Kombi Hobelmaschine Die Bandsägeeinrichtung mit einer Schnittgeschwindigkeit von 370 / 750 m/min. ( Durchlasshöhe max. 155mm)ist für alle Scheppach Hobelmaschinen die über eine Aufnahme für den Betrieb von Zusatzgeräten verfügen ( z.B. H M -1, HM - 2 , HMC - 2600 und 3200 ) geeignet. Preisvorstellung 235,-- Eine entsprechende Hobelmaschine so wie verschiedene Anbaugeräte und Zubehör finden sie in meinen anderen Anzeigen, sollten sie noch etwas vermissen oder fragen haben einfach melden. Es ist auch noch weiteres Zubehör vorhanden, das noch nicht mit eingestellt wurde. Auf Wunsch können alle Artikel nach Absprache und gegen Kostenübernahme auch Versand werden. Es handelt sich hier um einen privaten Verkauf, daher gekauft wie gesehen, keine Garantie oder Rücknahme. Besichtigung erwünscht.
foo.gif
foo.gif
foo.gif
Diese Anzeige ist leider nicht mehr aktuell
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik heb wel een gouden tip, niet kopen tenzij je hem als liefhebber / verzamelaar koopt. De overbrenging vind plaats door rubber wieltjes en das niet echt een feest. Ik de tijd was het revolutionair maar nu kun je met meer gemak voor minder geld een stand alone BS32 kopen en daar heb je meer plezier van.
 

thomdebom

Actieve deelnemer
19 nov 2014
69
0
Dank je wel Hed en Scheppie. Dan begin ik nu de zoektocht naar een complete Scheppach HBS-32 vario 220 volt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.