Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Question MDF vochtwerend V313 gemelamineerd

Ik wil een kast maken van 18 mm gemelamineerd vochtwerend MDF V313. Het lijkt er echter op dat dit materiaal alleen via de groothandel, en dus voor professionele interieurbouwers en dergelijken, is te krijgen. Mijn zoektocht op internet heeft in ieder geval nog niets opgeleverd.
    Weet iemand waar je, als particulier en bij voorkeur in de omgeving van Utrecht, gemelamineerd vochtwerend MDF V313 en melamineband kunt kopen?

Alvast bedankt.

Volgens mij kun je als particulier prima terecht bij AF in Arnhem. Niet meteen om de hoek, maar wel een bedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Laten bezorgen kan volgens mij ook, maar is niet gratis.

Link: http://www.af.nl/voorraad/plaat/mdf-v313/
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Lightbulb

Beste Ekko,

Toen ik in december de koppeling in je bericht aanklikte zag ik alleen standaard vochtwerend MDF V313 platen en veronderstelde dat je mijn vraag niet volledig had gelezen .

Afgelopen weekend kwam ik via Google op de thuispagina van de Arnhemse Fijnhouthandel en zag toen pas dat zij op aanvraag ook vochtbestendig MDF V313 leveren met een toplaag van fineer- of HPL-kunststof naar keuze .

Alsnog bedankt voor je snelle reactie. Ik ga van de week informeren naar prijs en minimale afnamehoeveelheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosquet Bekijk Berichten
    Volgens mij kun je als particulier prima terecht bij AF in Arnhem. Niet meteen om de hoek, maar wel een bedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Laten bezorgen kan volgens mij ook, maar is niet gratis.

Link: http://www.af.nl/voorraad/plaat/mdf-v313/

Dat vochtwerende V313 wordt zo'n beetje door elke zichzelf respecterende interieurbouwer gebruikt, ook in niet vochtige omstandigheden.

ik haal het gewoon bij een lokaal interieurbedrijf, Dokter interieurbouw in Barneveld, platen liggen daar op voorraad in een stelling en dan laat ik een plaat in stukken zagen zodat het de wagen in past.

Ik gebruik Humidax van Spanolux, dat is een V313 MDF met een hoge persing tussen de 800 en 900 kg/m

Gewoon ff over het lokale bedrijven terrein rijden en kijken of je een interieurbouwer ziet en ff naar binnen wandelen

Beste Ekko,

Toen ik in december de koppeling in je bericht aanklikte zag ik alleen standaard vochtwerend MDF V313 platen en veronderstelde dat je mijn vraag niet volledig had gelezen .

Afgelopen weekend kwam ik via Google op de thuispagina van de Arnhemse Fijnhouthandel en zag toen pas dat zij op aanvraag ook vochtbestendig MDF V313 leveren met een toplaag van fineer- of HPL-kunststof naar keuze .

Alsnog bedankt voor je snelle reactie. Ik ga van de week informeren naar prijs en minimale afnamehoeveelheid.
    No worries ! Beter laat gevonden dan nooit, nietwaar...

We zouden het hier op het forum heel erg leuk vinden als je je verdere bevindingen en - beter nog - wat foto's van je werkstuk plaatst.

Succes !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten