Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2010

Lie Nielsen bankschroef

Wilde geruime tijd zelf een werkbank bouwen maar liep tegen een mooie gebruikte bank aan.
    Ik was echter wel reeds met de bankschroef begonnen! Het betreft een Lie Nielsen chain drive vice. Alle metalen delen heb ( laten ) bewerken, 2 draadspillen, moeren,ketting, lagers, etc.
    Een van de draadspillen heeft een instelbare moer zodat de houten bek altijd evenwijdig met de bank gesteld kan worden!
    Daar alles nu voor mij overbodig is bied ik het te koop aan. Word geleverd met de bouwtekening! Ideaal voor de zelfbouwer.
    Prijsidee +/- € 100,00

Verder te koop een nieuwe meubelmakers bankschroef met snel (ont) spanning. Bekbreedte 230 mm. Spanmaat 270 mm. Prijsidee € 50,00.
    Deze kan alleen afgehaald worden i.v.m. het gewicht.

Gezien de reakties van leden krijg ik de indruk dat er gedacht word dat dit een echte L.N.is. Dit is niet zo! Mijn excuses hiervoor.
    De reden dat ik de LN tekeningen erbij heb gedaan is om aan te geven om wat voor bankschroef het gaat.Het verschil is o.a. te zien bij de spilmoeren waarbij ik een fijnverstelling heb gemaakt zodat je niet met shims hoeft te werken om de klem parallel te krijgen met de bank.
    Mijn voorkeur gaat uit naar gezamelijke verkoop. Bij interesse s.v.p. mailen!

erniegroen@gmail.com

Groeten, Ernie2014-12-16 15.16.51.jpg2014-12-16 15.17.33.jpg2014-12-16 18.44.55.jpg2014-12-16 18.45.06.jpg2014-12-16 15.01.59.jpg2014-12-16 15.04.47.jpg2014-12-16 18.46.26.jpg
    Laatst gewijzigd door Ernie; 17-12-14 om 10:08.

Dag Ernie,
    Je hebt een Pb van me.

Hartelijk,
    Rik

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Hallo Rik,
    Stuur mij svp een PB met een emailadres of tel.nummer, krijg het niet voor elkaar om te antwoorden op een pb.

Groeten, Ernie

Je hebt nog een PB, als je de lee nielsen nog hebt neem ik hem graag van je over.
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Hey Ernie, is de meubelmakers bankschroef nog vrij?

Oeps, weer te snel gelezen....
    Laatst gewijzigd door bardt; 18-12-14 om 09:34.

Hallo Ernie, heb je mijn PB ontvangen? heb je de lee Nielsen bankschroef nog of is hij weg?
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Forum Rechten