Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Zaagtafel budget 250 euro

Ik heb opzoek als hobbyist naar een leuke zaagtafel voor wat hobby klusjes. Zoals houtwerk in huis/tuin af en toe wat speelgoed projecten voor mijn neefjes. Mijn budget is niet heel groot en besef me ook dat ik voor dit geld geen professionele machine heb. Maar nu is mijn vraag wat er wel mogelijk is voor een budget van €250.

Nieuw zal dat lastig worden. Binnen je budget heb je volgens mij alleen keuze uit een of twee chinese modelletjes die onder verschillenden merknamen (einhell, gude, etc) worden verkocht. Daar zou ik persoonlijk van wegblijven, dan kun je m.i. beter doorsparen voor een groene bosch PTS10. De koop je op interrnet voor zo'n 375 euro.

Om binnen je budget te blijven kun je marktplaats op. Dan hangt het er van af wat er bij jou in de omgeving te krijgen is. Als je 400 kilometer moet rijden om misschien een zaag te kopen gaat een budget er ook zo doorheen...

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Met een beetje geluk tik je een tweedehands Metabo of Dewalt op de kop.
    Ik heb beste wat negatieve verhalen over de groene bosch gehoord maar zelf nooit gebruikt.
    Ik heb zelf een Metabo TS 250, hartstikke leuk en draagbaar. Maar verwacht van zo'n 'jobsite' zaagtafel geen wonderen qua nauwkeurigheid en als je waarde hecht aan afzuiging al helemaal.

Echter als je beginnend klusser bent en op je decoupeerzaag bent uitgekeken zul je ongetwijfeld heel veel met zo'n ding kunnen! Ik heb er een goed zaagblad op gezet en wat hulpstukken gemaakt, dan kun je er verdraaid veel mee!
    Laatst gewijzigd door HansB; 15-12-14 om 17:03.

Een Inca zaagtafel is ook een goede optie

http://link.marktplaats.nl/m861300281

tweedehands inderdaad of een (tweedehands) cirkelzaag kopen, er een tafel omheen maken en het overgebleven budget opmaken aan accesoires/hout
    Take that rage, put it on a page
    Take the page to the stage, Blow the roof off the place!!!

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Er is pas een draad geweest over de nieuwe zaagtafel.
    Koekie1982 is daar geëindigd net een Bosch PTS10.
    Hij is er erg blij mee, en ikzelf heb 'm ook al jaren in gebruik, zonder klachten.

Misschien een tikkie boven je budget, maar dan heb je wel nieuw.

Dit was het draadje:
    http://www.woodworking.nl/showthread...ghlight=koekie

Dankje voor jullie reactie's! Ik ga inderdaad eens even verder sparen en dan eens kijken voor een Heb het draadje van Koekie1982 gelezen en dat klonk erg goed.

Lemen was mij voor! Ik ben er erg tevreden over. Karwei heeft nu 25% korting op Bosch app. Weet niet of zij de pts10 in het assortiment hebben? Maar ik ben er voor mijn (hobbymatig) gebruik erg tevreden over. Succes :-)

Is het verstandig om voor de versie te gaan met onderstel? Of kan ik beter de versie zonder onderstel kopen en zelf een degelijk onderstel lassen wat verrijdbaar is?

Forum Rechten