Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Oh ja, de motor is een 3 cilinder Sole (nieuw) met homokineet. (kan de motor horizontaal staan)

Allemachtig wat een bewondering heb ik voor dit project! Wat knap dat je dit zelf kan bouwen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2015
    schitterend project. Petje af hoor !
    vriendelijke groet, Peter

www.bermartcrafting.nl

mooi werk, maar zoals Toxiq al zei, meer! meer! en nog meer foto's!!
    Mooi frame voor het keren, trouwens, eigen baksel/creatie of komt dat ergens specifiek vandaan?

Update: ow wacht er is nog een pagina nog meer mooi werk!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Frame is eigen baksel met rollers op elke hoek, kantelen was 5 seconden werk met de linker pink..

Zie dit topic nu pas, maar in een woord, Fantastisch!! En zoals wel meer mensen hier erg benieuwd naar nog meer foto's .-)

en nog een ander vraagje, ik las dat je de vormen van een bestaande boot hebt overgenomen. Maar hoe heb je dat gedaan, heb je mallen gemaakt of heb je alles uitgetekend in autocad ofzo?
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Ik heb bij de bootbouwer.nl de Allina 630 tekeningen gehaald en de maten gebruikt om de buitenkant op te zetten. Verder heb ik de binnenkant zelf bedacht en motor wat naar voren. ze hebben ook een pakket met alle mallen en het meeste hout voor gesneden. een beetje van hun en een beetje van mij

O oké, ik kende die site helemaal niet maar ziet er leuk uit. Die ga ik opslaan, heb altijd in mijn achterhoofd nog het plan om een keer zoiets te gaan maken.
    Ervaring is iets dat je krijgt net nadat je het nodig had

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coertvc Bekijk Berichten
    Frame is eigen baksel met rollers op elke hoek, kantelen was 5 seconden werk met de linker pink..
    Absoluut een mooi frame!Ervaring met het ontwerpen van hijs-frames?
    Voor mij als dagelijks gebruiker van hijs materialen een verademing om dit te zien
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Forum Rechten