Cursus houtdraaien

Ilovewood

Nieuw lid
5 dec 2014
3
0
Goedemiddag, wie is of kent iemand die per januari een cursus houtdraaien geeft en waar nog plek is? Bij voorkeur een cursus die langer duurt, geen los dagdeel.

Regio: Amsterdam, Amersfoort, Arnhem, Den Bosch.

Bedankt!
 

Ilovewood

Nieuw lid
5 dec 2014
3
0
Bedankt voor je reactie Nico! Joost Kramer is helaas al vol. Christiaan heb ik gebeld!

Iemand verder suggesties?
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Misschien als je naar Baptist belt. Misschien kennen ze iemand in de regio die kan helpen. Zij zitten tenslotte in Arnhem en kennen de activiteiten in de regio vast goed.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Deed Jan Pranger ook niet les geven ?
Weet alleen wel dat die iets verder weg zit, maarja...wat je ver haalt ;)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Volgens mij geeft Jan Hovens in Venlo ook houtdraailes. Is een bekend houtdraai demonstrateur in NL en Dld.
Of anders zoek je info via www.houtdraaien.com
Ik geef inderdaad ook les en demo's maar meer aan draaiers die met een beperkt aantal lessen op weg geholpen kunnen worden. Vervolgens gaan oefenen en nog eens terugkomen om de ingeslopen foutjes eruit te halen. Of bijzondere bewerkingen waar de houtdraaier aan toe is. Learning by doing en zo nu en dan een paar lessen. En zelf meters maken.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Ballegooijen

Actieve deelnemer
3 nov 2013
128
0
's-Gravendeel
Hallo allemaal,
Ook ik ben op zoek naar een cursus o.i.d. maar dan in de omgeving van Dordrecht. Als iemand een goede tip heeft hou ik me aanbevolen.

Groet
Johan
 

Ballegooijen

Actieve deelnemer
3 nov 2013
128
0
's-Gravendeel
Dat had ik natuurlijk al gedaan. Sterker nog, ik heb een mail gestuurd naar de contactpersoon bij mij in de buurt maar die reageert (nog) niet. Dus ik denk: ik gooi op dit forum ook maar een visje uit.
Toch bedankt voor je reactie.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.