Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Een scheurtje met een kleurtje

Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Ik vind dit wel erg gaaf, niet het fluoriserende , dat vind ik dan weer niks . Op lumberjocks heb ik al vaker projecten gezien waar scheuren opgevuld zijn met een of ander blauw spul, volgens mij gemalen mineraal met epoxy of iets dergelijks. Contrasteert mooi!

Voor de wat lui aangelegde forummers... hier een paar van de foto's van de website van de maker van deze geweldige planken

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Glow in the dark boekenplank 01.jpg
Bekeken:   496
Grootte:   39,5 KB
ID:        23161
    .
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Glow in the dark boekenplank 02.jpg
Bekeken:   497
Grootte:   53,6 KB
ID:        23162

Bron: http://blog.shinium.eu/2014/08/resin-inlaid-wood.html
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Mooi. Ik zat zelf ook pas aan zo iets te denken. Jammer dat het al bestaat, maar gaaf om te zien wat het resultaat is.

Altijd leuk, tochtgaten dichtmaken, wit marmer, belgisch hardsteen en mangaanblauw gebruiktKlik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      DSC02888.jpg
Bekeken:   372
Grootte:   66,5 KB
ID:        23237

Hoi Martin,
    Kun je nog wat meer info geven over hoe je precies het mengsel maakt dat je in de tochtgaten stopt. Ik wil dat effect ook gebruiken voor een projectje en ben aan het nadenken over de verschillende opties. Jou variant ziet er erg tof uit.

Forum Rechten