Lengte Bessey Revo klemmen

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Ik heb nieuwe klemmen nodig om een keukeneiland van 87cm diep te kunnen klemmen.

Ik wil hiervoor een set van 2 of 4 lijmklemmen van Bessey aanschaffen, type KR100_2K Vario REVO

Nu is mijn vraag of die 100 (lengte van de lijmklemmen) staat voor de maximum afstand die kan geklemd worden, of de lengte van de klemmen zelf.

M.a.w. is de vario 100 voldoende om een lengte van 87 cm te klemmen?

Alvast bedankt
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
De vario 100 is voldoende om 87cm te klemmen. Voor de zekerheid het nog even gemeten en de vario 100 heeft 101cm ruimte tussen de bekken. Zou zeker voor de vario gaan want bij kleinere werkstukken kan je mooi verdelen.

Tijdje terug deze set gekocht. De twee van 150 lijkt wat overdreven maar in de praktijk kom je soms net even iets te kort.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ja je kan er altijd iets meer mee klemmen dan aangegeven, wat erg handig is. Bij de Vario versie is dat een paar cm, maar bij de niet Vario versie is dat 4-5cm.
Ik ben geen fan van de Vario want die zijn niet plat onderaan waardoor ze niet vanzelf recht blijven staan als je iets klemt, dat is vaak vervelend.
En de VARIO functie heb ik nog nooit echt nodig gehad en je moet de knop ook steeds met een hamer of iets dergelijks los kloppen want die komt altijd klem te zitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.