Isaac Ludwig : Making Knives

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo forummers,

Elke paar weken krijg ik een mailtje van de DelMano Gallery. Een galerie die erg veel houtgerelateerde dingen laat zen. Dit keer kwam ik deze fantastische messen tegen. Het maken van een mes staat ook al een tijdje in de planning......Helaas heb ik zoveel dingen die ik graag wil maken....

Er is maar 1 goede oplossing : Gewoon bovenaan de lijst beginnen en gestaag door werken....

 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Erg mooi mes mischien is het gewoon kunst en is de praktijkwaarde minder belangrijk?

p.s
Hij draagt geen oogbescherming in het begin van de video lijkt me erg risky!
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Je moet een appeltje nooit onderschatten. Goed gereedschap kan van levensbelang zijn. :)

Ik kan me zo voorstellen dat dit mes handig kan zijn als je eens een beer of iets dergelijks wilt schillen.
 

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Die is toch overduidelijk voor het schillen van je appeltje.....zucht.....hahaha

Je moet een appeltje nooit onderschatten. Goed gereedschap kan van levensbelang zijn. :)

Ik kan me zo voorstellen dat dit mes handig kan zijn als je eens een beer of iets dergelijks wilt schillen.

Hahaha, grapp'nmakers !!! Bij het zien van dit mes denk ik in eerste instantie aan films vanuit de ghetto's. Maar een beer schillen "makes sense"... ;) ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.