Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Isaac Ludwig : Making Knives

Hallo forummers,

Elke paar weken krijg ik een mailtje van de DelMano Gallery. Een galerie die erg veel houtgerelateerde dingen laat zen. Dit keer kwam ik deze fantastische messen tegen. Het maken van een mes staat ook al een tijdje in de planning......Helaas heb ik zoveel dingen die ik graag wil maken....

Er is maar 1 goede oplossing : Gewoon bovenaan de lijst beginnen en gestaag door werken....

met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Wat een geweldige vakman! En allemaal uit het handje, echt top!

jaap

Geweldig zeg ! Prachtige messen met dito handvatten.

Aangezien ik een echte "nit-wit" ben op het gebied van messen: wat is de praktische toepassing van een mes als deze ??

Mes.jpg
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Erg mooi mes mischien is het gewoon kunst en is de praktijkwaarde minder belangrijk?

p.s
    Hij draagt geen oogbescherming in het begin van de video lijkt me erg risky!
    www.gogreenbuddy.com mijn dagelijkse bezigheid om groene activiteiten te promoten!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @oceans : Die is toch overduidelijk voor het schillen van je appeltje.....zucht.....hahaha
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Je moet een appeltje nooit onderschatten. Goed gereedschap kan van levensbelang zijn.

Ik kan me zo voorstellen dat dit mes handig kan zijn als je eens een beer of iets dergelijks wilt schillen.

Die is toch overduidelijk voor het schillen van je appeltje.....zucht.....hahaha
    Je moet een appeltje nooit onderschatten. Goed gereedschap kan van levensbelang zijn.

Ik kan me zo voorstellen dat dit mes handig kan zijn als je eens een beer of iets dergelijks wilt schillen.
    Hahaha, grapp'nmakers !!! Bij het zien van dit mes denk ik in eerste instantie aan films vanuit de ghetto's. Maar een beer schillen "makes sense"...
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oceans'11 Bekijk Berichten
    Geweldig zeg ! Prachtige messen met dito handvatten.

Aangezien ik een echte "nit-wit" ben op het gebied van messen: wat is de praktische toepassing van een mes als deze ??

Mes.jpg
    Dat wil jij niet weten...

Dat wil jij niet weten...
    Daar was ik al bang voor...
    Groeten, Ekko

Mooi filmpje idd! Interessante manier van warmtebehandelen ook...

Forum Rechten