Groot bord met logo

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Laatste detail afwerkingen.
Achteraan werd een schroefoogje ingedraaid voor het geheel op te hangen en een rubbertapje onderaan om het schuiven te vermijden als het aan de muur hangt.
P1100007.jpgP1100004.jpgP1100008.jpgP1100005.jpg

Slotwoordje
Beste forumleden, collega’s en vrienden,
Mijn project is ten einde waarvan ik heel trots op ben.
Heel wat mensen hebben dit gevolgd waarvan er veel positieve reacties werden neergeschreven. Het heeft me een grote steun gegeven tijdens de realisatie van het project.
Vakwerk werd hier regelmatig aangehaald onder jullie. Dit is iets wat me zeer getroffen heeft in de positieve zin. De waardering en respect is enorm naar dit project toe.
Velen onder jullie hebben er iets van opgestoken. Voor mij is dit heel belangrijk.
Mijn doel is mensen helpen en informeren.
Eerlijk gezegd, had ik wat schrik dat ik een verkeerde stap ging zetten met dit project.
We zitten met een schitterende groep houtdraaiers in Nederland waarvan ze lid zijn bij Radius en ze zijn ook actief op deze boeiende forum.
Ik had de vrees dat de leden van Radius mij als een concurrent gingen bezien, maar ik heb ondervonden dat ze meeleefden met mijn project. Dank daarvoor.
Wat ik in mijn project heb proberen naar voren te doen komen is, de combinatie cnc met draaien. Het was iets waarvan ik in de duisternis voelde. Of het project ging aanslaan, was een groot vraagteken.
Ik wil in ieder geval mijn school waar ik les geef, het VTI St.-Lucas Menen bedanken en vooral mijn technische adviseur van de houtbewerking omdat ik allerlei professionele machines mocht gebruiken. Denk maar aan de cnc, vandikte/vanbreedte schuurder, paneelzaaag, enz. Zonder dit kon het logo niet gerealiseerd worden zoals het er nu uitziet.


Met een buigende hoofd, zoals er velen hebben gereageerd naar mij toe, nogmaals mijn oprechte dank voor de heel positieve reacties en het volgen van mijn project.


Hier nog eens foto’s van het eindresultaat.
P1100744.jpgP1100746.jpgP1100747.jpgP1100740.jpg
 

Keizer Jacques

Nieuw lid
3 mrt 2014
22
0
Belgie
Prachtig voor het te mogen volgen en het eind resultaat te zien .
nu nog wat geduld voor de vergadering van de Vlaamse Houtdraaiers in Roeselare op het einde van de maand .
en voor de foto met het werk van onze collega .
zeer geslaagd werk dikke proficiat
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Prachtig voor het te mogen volgen en het eind resultaat te zien .
nu nog wat geduld voor de vergadering van de Vlaamse Houtdraaiers in Roeselare op het einde van de maand .
en voor de foto met het werk van onze collega .
zeer geslaagd werk dikke proficiat

Bedankt Jacques.
De groepsfoto zou geregeld zijn.
De voorzitter zal er voor zorgen.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hoi Sirjacobsd,

Deze verfrissende post waarbij de combinatie houtdraaien en CNC is gebruikt, is uiterst interessant om te volgen. Voor meer dan 99,9% van de forumleden is dit niet bereikbaar wegens het ontbreken van één van de twee vaardigheden, vak kennis, of ontbreken van de machines, enz....

Daarom is jouw idee om het logo op deze creatieve wijze te maken zo boeiend om te volgen.
Echt groots vakwerk en weer eens een prachtig verslag.

groeten,
Ornament
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hoi Sirjacobsd,

Deze verfrissende post waarbij de combinatie houtdraaien en CNC is gebruikt, is uiterst interessant om te volgen. Voor meer dan 99,9% van de forumleden is dit niet bereikbaar wegens het ontbreken van één van de twee vaardigheden, vak kennis, of ontbreken van de machines, enz....

Daarom is jouw idee om het logo op deze creatieve wijze te maken zo boeiend om te volgen.
Echt groots vakwerk en weer eens een prachtig verslag.

groeten,
Ornament


Bedankt Ornament voor de prachtige woorden. Ik voel me die echt op handen gedragen op deze boeiende forum.
Nooit had ik gedacht zoveel positieve dingen te horen.
Toch wil ik erop wijzen dat niet enkel ik is die vaardigheden en kennis heb van houtbewerking en draaien.
Ik zie zoveel mooie dingen de revue voorbijgaan waarvan kennis en vaardigheden nodig zijn.
Er zitten hier heel veel mensen op met vakkennis.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Nou Sirjacobs, iets om trots op te zijn én je had er eigenlijk maar een nodig. Vakmanschap dus.

Ben benieuwd wat je volgende werk wordt. Voel zeker geen druk van eerder geplaatst bericht. Zag hem voorbij komen en moest gelijk aan jou werken denken.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Gisterenavond hadden we een bijeenkomst van de Vlaamse Gilde in Roeselare.
Daar mochten de leden mijn logo's bewonderen.
Ik stond weer versteld van de positieve reactie waarvan er een aantal onmiddellijk wezen op een hoogstandje van formaat.
Een aantal mensen hadden me ook gevraagd wat ik zou doen met die logo's.
Dit heb ik een gans tijd voor mezelf gehouden wat ermee zou gebeuren.
Eén logo hou ik uiteraard voor mezelf en de andere heb ik geschonken aan de Vlaamse Gilde van Houtdraaiers.
Deze heb ik dan overhandigd aan onze voorzitter waarvan ik een gigantisch applaus heb gekregen. Dit deed toch iets met me moet ik zeggen.
Hier nog wat sfeerbeelden van onze ledengroep.

Hier onze Keizerjacques die ook onder onze forumleden zit.
P1280822.jpg

Hier rechts onze Guilluame die ook actief is op onze forum en links een andere leerling van op mijn school, maar daar geef ik geen les aan.
Kan eventueel nog komen.
P1280824.jpg

De overhandiging van het logo naar onze vereniging toe met de voorzitter Andries Wydooghe.
P1280821.jpg

Onze ledengroep, maar was niet voltallig.
P1280817.jpg

Nogmaals bedankt voor de hele grote waardering, steun, mooie woorden die ik per forummail, per forumreacties, persoonlijke contacten, vrienden en collega's mocht ontvangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.