Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: voetenbank poten

voetenbank poten

Hallo,

Ik ben een enthousiaste DHV-er en ik wil nu mijn voetenbank opknappen.
    Wie weet waar ik gedraaide houten poten inclusief wielen kan krijgen (dus leveranciers)
    Ik kan ze laten maken bij een draaierij maar dat kost een dot geld zeker als ik de wielen nog los moet kopen.
    Heeft iemand 2de hands liggen dan ben ik ook geïnteresseerd.

Ik heb er vier nodig en ik denk dat de gemiddelde poot zo rond de 26 cm in lengte is?!

Bij voorbaat dank.

Re: voetenbank poten

Je zou ze misschien kunnen laten maken door een hobby houtdraaier?

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

inderdaad wilco, team overijssel klaart de klus!!!

haha

dag ,

ik heb nog een paar setjes met koperen zwenkwieltjes met zo'n rond taps bakje erop liggen .
    Indertijd gekocht bij Weintjes in den bosch , ik vraag er 25 euro per setje voor !

Hallo,

In verband met verblijf in het buitenland heb ik nu pas weer tijd om in te loggen.
    Ik zoek nog steeds 4 gedraaide poten voor onder een poef met of zonder wielen erbij (jullie weten wel van messing en oud uitziend)

De vorige poten waren in totale lengte ongeveer 15 cm lang en een gemiddelde dikte van 6 cm.
    Als iemand een goed adres weet of er 4 heeft liggen en deze wil verkopen graag.

gr. Edith

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saar
    dag ,

ik heb nog een paar setjes met koperen zwenkwieltjes met zo'n rond taps bakje erop liggen .
    Indertijd gekocht bij Weintjes in den bosch , ik vraag er 25 euro per setje voor !

Hoeveel setjes heb je en heb je foto's?!

Gr. Edith

Hoi,

Op deze site klik hier hebben ze wel poten met en zonder zwenkwielen staan in grenen,beuken en eiken
    Kwaliteit die ze leveren is goed,ik weet alleen niet of de prijs je ook aanstaat maar lijkt mij redelijk toe

Je moet even zoeken bij voetstoel poten

saar,

Neem even contact met me op.
    Email- vervoort@kabelfoon.nl

Ik wil zaken met je doen

Forum Rechten