Tekening gezocht voor houten schouw

Philipp-Brunke

Actieve deelnemer
11 sep 2013
52
0
36
Zeeland
Voor mijn keuken ben ik opzoek naar een werk tekening of hulp bij een houten schouw....
Afmetingen 100 cm breed 140 hoog 70 cm diep
Ben momenteel nog druk bezig met mijn Badmeubel maar wou alvast hout bestellen en de motor van de afzuiging alvast bestellen zodat ik kan beginnen wanneer de rest klaar is.

Met vriendelijke groet Philipp
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
De constructie kan toch niet zo moeilijk zijn, wij hebben een vrij strakke, gemaakt van wit geschilderd multiplex met naturel eiken lijsten en ondersteuning.
Het is vooral in welke stijl je de kap wil uitvoeren, wat waarschijnlijk ook voor de constructie gevolgen kan hebben.
Wat foto's van de keuken of een voorbeeld kan wel helpen.

jaap
 

Philipp-Brunke

Actieve deelnemer
11 sep 2013
52
0
36
Zeeland
Heey jaap,

Ik had bedacht om de rand van de schouw van staal te maken omdat dit erg goed past bij onze keuken.
Had ook bedacht om de rest van multiplex of groene spaanplaat kan dit later stucen....
Zal eens op internet zoeken naar een goed voorbeeld

Bedankt!

Groeten philipp


En
Maar zit beetje met de hoekjes want die zie je dan.



De constructie kan toch niet zo moeilijk zijn, wij hebben een vrij strakke, gemaakt van wit geschilderd multiplex met naturel eiken lijsten en ondersteuning.
Het is vooral in welke stijl je de kap wil uitvoeren, wat waarschijnlijk ook voor de constructie gevolgen kan hebben.
Wat foto's van de keuken of een voorbeeld kan wel helpen.

jaap
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Goedenavond Phillipp,

Ik liep vanmiddag door het Mauritshuis en moest toen even aan jou denken....
image.jpg
Wellicht kun je hier wat mee ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.