Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Tekening gezocht voor houten schouw

Voor mijn keuken ben ik opzoek naar een werk tekening of hulp bij een houten schouw....
    Afmetingen 100 cm breed 140 hoog 70 cm diep
    Ben momenteel nog druk bezig met mijn Badmeubel maar wou alvast hout bestellen en de motor van de afzuiging alvast bestellen zodat ik kan beginnen wanneer de rest klaar is.

Met vriendelijke groet Philipp

De constructie kan toch niet zo moeilijk zijn, wij hebben een vrij strakke, gemaakt van wit geschilderd multiplex met naturel eiken lijsten en ondersteuning.
    Het is vooral in welke stijl je de kap wil uitvoeren, wat waarschijnlijk ook voor de constructie gevolgen kan hebben.
    Wat foto's van de keuken of een voorbeeld kan wel helpen.

jaap

Heey jaap,

Ik had bedacht om de rand van de schouw van staal te maken omdat dit erg goed past bij onze keuken.
    Had ook bedacht om de rest van multiplex of groene spaanplaat kan dit later stucen....
    Zal eens op internet zoeken naar een goed voorbeeld

Bedankt!

Groeten philipp

En
    Maar zit beetje met de hoekjes want die zie je dan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    De constructie kan toch niet zo moeilijk zijn, wij hebben een vrij strakke, gemaakt van wit geschilderd multiplex met naturel eiken lijsten en ondersteuning.
    Het is vooral in welke stijl je de kap wil uitvoeren, wat waarschijnlijk ook voor de constructie gevolgen kan hebben.
    Wat foto's van de keuken of een voorbeeld kan wel helpen.

jaap

Goedenavond Phillipp,

Ik liep vanmiddag door het Mauritshuis en moest toen even aan jou denken....
    image.jpg
    Wellicht kun je hier wat mee
    Met vriendelijke groet, Ronald

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunto Bekijk Berichten
    Goedenavond Phillipp,

Ik liep vanmiddag door het Mauritshuis en moest toen even aan jou denken....
    image.jpg
    Wellicht kun je hier wat mee
    Die is helemaal gek in zijn hoofd!!
    Dat is een 10 jaren project.
    Wel een super mooie overgens. De details zijn wel echt super!

Ik ken iemand die dat doet zal eens linkje sturen

Kijk das pas een schouw, kan een keuken in ;-).

Mooi hoor.

Ik kwam net wat tegen niet helemaal onze smaak,Maar zeker goed o$_85 (1).JPGm te kijken hoe de constructie zit!

Forum Rechten