Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Woodrat

Woodrat

Hallo.

Te koop

Woodrat + plungebar Type A

Goede staat.

Vraag prijs 400,- euro ??

Groeten ronBijlage 22870

Uhm... wat kun je ermee ???

Snap wel dat dit op het web te vinden is, maar misschien leuk (en vooral leerzaam...) om wat foto's van de werking ervan op het forum te plaatsen.
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Alles wat je met een freestafel kunt, plus meer soorten zwaluwstaarten en andere houtverbindingen dan met vele mallen bij elkaar. Je maakt van een bovenfrees een soort van 'milling machine'. Ik heb er een paar maanden geleden ook een aangeschaft (tweedehands) - in eerste instantie voor de zwaluwstaarten, en zou m nu al niet meer willen missen.

Kende de de Woodrat niet. Bij de eerste zoektocht op het web zag ik een hel lief ogend beestje voorbij komen .

Maar inmiddels heb ik wat filmpjes bekeken en ik moet zeggen, het ziet er erg interessant uit. Een beetje een INCRA voor aan de muur (of zeg ik nu iets héél oneerbiedigs...).
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Geweldig apparaat. Zie ook de het filmpje http://www.woodrat.com/woodrat.html. Hij legt het wel heel erg makkelijk uit en dat is het ook als je het begrijpt. Ik moet er nog steeds goed bij nadenken, maar daarna krijg je dan ook wel heel strak werk.

Hallo.

De woodrat is in prijs verlaagd

VASTE PRIJS 325,-

Groeten ron

Ron, je hebt een pb

Tis dat ik er al een heb, maar voor die prijs is ut een no-brainer...

Ron je hebt PB
    grtz
    stefke

Forum Rechten