Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Ik ben op zoek naar..

Ik ben Yvonne en ben hier terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar iemand die een houten boemerang kan maken.
    Het is bedoeld als afscheid van een collega, die eigenlijk al 2 x terug is gekomen. Daarom had ik een boemerang in gedachten met
    de tekst : keep comming back. (omdat we graag willen dat hij weer terug komt. en op de andere kant een logo.
    Ik woon in Harderwijk, weet niet of er iemand is op t forum die in de buurt woont en het zou kunnen/ willen doen.
    (Ik kan aan hout komen en uiteraard tegen een vergoeding)
    Bij voorbaat dank.

Dat moet toch wel lukken denk ik!

jaap

Totaal niet gereleteerd maar toch leuk:
    http://www.deboemerang.nl/ Een graveer bedrijf

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Dat moet toch wel lukken denk ik!

jaap

Ik hoop het

Leuk idee. Als het dan zo nodig in het Engels moet, zou je comming met 1 m kunnen doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kor Bekijk Berichten
    Leuk idee. Als het dan zo nodig in het Engels moet, zou je comming met 1 m kunnen doen.
    Oh ja dank je wel.
    Ik hoop dat er iemand reageert. Hoeft niet perse in Harderwijk. Kan toch opgestuurd worden of zo? Ik wil er gewoon voor betalen.
    Het gaat echt om t persoonlijke karakter en ik kan t niet zomaar ergens in een winkel kopen.

Kijk eens op deze site, daar staan ze te koop

http://www.boemerangman.nl/

Je hebt een pb.

Ik ben inmiddels geholpen. Heel erg bedankt voor jullie reacties/suggesties.

Forum Rechten