Humidor

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Ik heb eerst de hele deksel zonder roos gemaakt zonder deze op de humidor te plakken.
Daarna de roos gemaakt en deze uitgesneden in het fineer voor de deksel.
Dan alles in een keer op de deksel gelijmd.
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Prachtig! Complimenten!

Over de afwerkmethode: je zou een volgende keer ook een poriënvuller als z-poxy kunnen gebruiken alvorens zoveel lak te gebruiken. Natuurlijk afkomstig uit de gitaarbouw waarbij een zo dun mogelijke laklaag te prefereren is..
Bedankt voor de tip.
In dit geval was de dikke laag gewenst.
 

H.T

Actieve deelnemer
15 apr 2013
43
0
Nijmegen
Super hoor!! Heb mijn vriendin beloofd om een keer voor haar een sieradenkistje te maken maar zal dit resultaat maar niet laten zien dan wil ze direct ook zo'n mooi kistje of gaat ze spontaan sigaren roken ;p
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Ik ben heeeeeel erg benieuwd hoe de naden zijn naar een paar weken, gezien ik ook een Humidor wilde maken. Gezien het altijd 65 a 70% luchtvochtig binnen in is, die combinatie en mdf leken mij geen goed idee.
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
een schitterend werkstuk zeg, petje af hoor, zeker de afwerking.

Ik ben wel wat verbaast over het MDF, ik dacht dat die kistjes altijd van massief hout waren ?
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Dit werkje heb ik over het hoofd gezien schrijnwerker.
Heel prachtig eindresultaat.
Een zeer groot compliment en grote waardering van me.
Ik denk dat ik te veel bezig ben geweest met mijn eigen projecten en vergeet eigenlijk te kijken naar andere boeiende projecten.
Sorry hiervoor.
Proficiat.
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
545
58
Oostzaan
Dit werkje heb ik over het hoofd gezien schrijnwerker.
Heel prachtig eindresultaat.
Een zeer groot compliment en grote waardering van me.
Ik denk dat ik te veel bezig ben geweest met mijn eigen projecten en vergeet eigenlijk te kijken naar andere boeiende projecten.
Sorry hiervoor.
Proficiat.

Geen enkel probleem.
Bedankt voor de complimenten.
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Heb mijn vriendin beloofd om een keer voor haar een sieradenkistje te maken maar zal dit resultaat maar niet laten zien dan wil ze direct ook zo'n mooi kistje of gaat ze spontaan sigaren roken ;p

Hahaha, mooi gesproken !

Ook ik had het topic gemist, maar man, man, man wat een pronkstukje zeg !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.